2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل شیوا ابراهیمی به بهانه بازی در نقش منیژه در سریال برادر جان

بیوگرافی کامل شیوا ابراهیمی به بهانه بازی در نقش منیژه در سریال برادر جان

شیوا ابراهیمی بچه شمیران است. او روز ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ به دنیا آمد. ابراهیمی در دانشگاه رشته تئاتر تحصیل کرده و از همان سال 73 با ورود به دانشگاه فعالیت خودش را با بازی در نمایش‌های دانشجویی شروع کرد

دوات آنلاین-شیوا ابراهیمی بازیگری نام آشنا و کار بلد است. حضور او در نقش رعنا در سریال مینو نیز بسیار موفق  بود و باعث شده نام این بازیگر یک بار دیگر در ذهن‌ها تکرار شود. او اکنون نقش منیژه را در سریال برادر جان بازی کرده است.

 

شیوا ابراهیمی بچه شمیران است. او روز ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ به دنیا آمد. ابراهیمی در دانشگاه رشته تئاتر تحصیل کرده و از همان سال 73 با ورود به دانشگاه فعالیت خودش را با بازی در نمایش‌های دانشجویی شروع کرد اما اولین کار حرفه‌ای او در مقام بازیگر حضور در سریال کهنه سوار بود که اکبر خواجویی آن را در سال 75 ساخت.

شیوا ابراهیمی همچنین در سال 80 با حضور در فیلم مسافر اولین بازی سینمایی خودش را تجربه کرد.

 

اگرچه ابراهیمی بازیگر توانایی بود اما کمتر او را می‌شناختند تا این‌که سال 92 سریال مدینه با بازی او از تلویزیون پخش شد. این سریال که سیروس مقدم آن را ساخته رمضان سال 93 از شبکه یک تلویزیون روی آنتن رفت و شیوا ابراهیمی در آن نقش پرستار را بازی می‌کرد.

این سریال و بعد از آن سریال پرده‌نشین باعث شد ابراهیمی به چهره‌ای معروف تبدیل شود.

 

این بانوی بازیگر متاهل است و یک فرزند دختر به نام نفس خدایاری دارد که در هند به دنیا آمده است.

شیوا ابراهیمی درباره دخترش می‌گوید:من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم. حرف های مان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیش تر رابطه رفاقت آمیز داشت و با فرزندان دوست بود.

 

او ادامه می‌دهد: تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر است یا پسر، من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز خیلی طبیعی طی شود، وقتی نفس به دنیا آمد واقعا سورپرایز شدم چون فکر می کردم فرزند پسر است. البته من هم پسر و هم دختر دوست داشتم ولی احساس می کردم بچه پسر است و وقتی فهمیدم بچه دختر است شاید کمی خوشحال تر شدم نفس در هند و شهری به نام پونا به دنیا آمد و من تا قبل از تولد او حتی سونوگرافی نرفتم و کلا همه چیز روند خیلی طبیعی داشت.

 

ابراهیمی درباره رابطه با دخترش اضافه می‌کند: کلا تفریحات مشترک زیاد داریم. با هم زیاد سینما می رویم یا در کنار هم کارتون می بینیم و نقاشی می کنیم نفس کافی شاپ را دوست دارد و کافی شاپ رفتن هم جزء برنامه های اصلی و مشترک مان است. این اواخر والیبال هم بازی می کنیم.

 

اما حرف‌های نفس درباره مادرش خواندنی است. او می‌گوید: گاهی شغل مامانم را دوست ندارم چون وقتی در سریال ها بازی می کند مجبور است من را برای مدتی تنها بگذارد و من خانه مادر بزرگ هایم بمانم و دلم برایش خیلی تنگ می شود. البته گاهی هم خیلی شغلش را دوست دارم، نمی دانم چرا …

حالا با کارنامه این بازیگر که در آخرین کار خود در سریال مینو حضور یافته آشنا شوید:

 

سریال های تلویزیونی

● آشوب – ۱۳۹۶

 

● دیگری – ۱۳۹۶

 

● فرات – ۱۳۸۹

 

● پرده نشین – ۱۳۹۳

 

● داوران – ۱۳۹۲

 

● مدینه – ۱۳۹۲

 

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۱

 

● آخرین غزل – ۱۳۸۷

 

● کهنه سوار – ۱۳۷۶

 

● و …

 

 

فیلم های سینمایی

 

● فیلم خواب لیلا – ۱۳۸۶

 

● فیلم شام آخر – ۱۳۸۶

 

● فیلم‌ تلویزیونی فرجام – ۱۳۹۲

 

● فیلم گنجشکک اشی‌ مشی – ۱۳۹۲

 

● فیلم فرزند افیون – ۱۳۸۵

 

● فیلم جایی برای بودن – ۱۳۹۰

 

● فیلم گلهای خیابانی – ۱۳۸۹

 

● فیلم پیش خواهد آمد – ۱۳۸۹

 

● فیلم تلویزیونی سه ماهی  – ۱۳۹۲

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.