2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سارا خوئینی ها به بهانه بازی در نقش مرجان شرفی در  سریال گاندو

بیوگرافی کامل سارا خوئینی ها به بهانه بازی در نقش مرجان شرفی در سریال گاندو

سارا خوئینی‌ ها متولد 23 اسفند 1353 است. او تهرانی است و فرزند سوم خانواده محسوب می‌شود. یک خواهر و سه برادر دارد.

دوات آنلاین-سارا خوئینی ها دیگر نیاز به معرفی ندارد. او در نقش مرجان شرفی در  سریال گاندو ظاهر شده است. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده‌ایم.

 

سارا خوئینی‌ ها متولد 23 اسفند 1353 است. او تهرانی است و فرزند سوم خانواده محسوب می‌شود. یک خواهر و سه برادر دارد.

 

سارا خوئینی‌ ها مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد.

 

سارا خوئینی‌ ها فعالیت خودش را در دنیای بازیگری با فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری در سال 69 آغاز کرد البته آن زمان از نام مستعار سارا وثوقی استفاده می‌کرد که دلیل این کار را در ادامه خواهید خواند. او یک سال بعد در فیلم سینمایی گل‌ ها و گلوله‌ ها ساخته ناصر مهدی‌ پور حضور یافت و عکس‌اش به سردر سینماها الصاق شد. سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق سال 1371 به نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ظاهر شد

بازی در سریال معصومیت از دست رفته که سال 81 از شبکه یک تلویزیون پخش شد برای او شهرت زیادی را همراه آورد. او در این سریال نقش حمیرا را که نقش مقابل امین تارخ بود بازی کرد و به‌خاطر همین سریال به‌عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره تلویزیون مورد تقدیر قرار گرفت.

 

بعد از آن بود که سرا خوئینی ها مسیر موفقیت را با سرعت طی کرد و دو سال بعد از پخش سریال معصومیت از دست رفته در فیلم سینمایی نقاب که بخشی از آن در دوبی فیلمبرداری شده بود ظاهر شد. اسپاگتی در هشت دقیقه که ساخته رامبد جوان است فیلم دیگری است که او در همان سال بازی کرد.

 

زندگی خانوادگی

سارا خوئینی ها خیلی زود ازدواج کرد. او وقتی 16 سال بیشتر نداشت با چنگیز وثوقی، برادر بهروز وثوقی ازدواج کرد و دلیل این‌که در ابتدا از نام مستعار سارا وثوقی استفاده می‌کرد نیز همین بود.

 

ازدواج این زوج در اواخر سال 70 در حالی به طلاق انجامید که آنها فرزند دختری به نام غنچه داشتند.

 این جدایی سبب شد سارا خوئینی‌ ها برای مدتی از بازیگری فاصله بگیرد اما در سال 87 وقتی در فیلم دوستان با یوسف مرادیان هم‌بازی شد آشنایی آنها به ازدواج اتجامید البته این وصلت هم به طلاق منجر شد.

 

نکته آخر این‌که سارا خوئینی ها به آشپزی بسیار علاقه مند است و دستپخت خوبی دارد. او در این باره گفته است:آشپزی را از خواهرم و مادرم یاد گرفتم، باور کنید در زمان جوانی حتی نمی توانستم برنج بپزم ولی الان به راحتی می توانند خورش‌های خوب ایرانی را درست کنممن در درست کردن قرمه سبزی، میرزا قاسمی، کوکوی سبزی خیلی وارد هستم، من تمامی غذاهای ایرانی دوست دارم ولی ماهی با برنج و ترشی را خیلی زیاد دوست دارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.