2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل هدایت هاشمی به بهانه بازی در  سریال نوروزی زوج یا فرد

بیوگرافی کامل هدایت هاشمی به بهانه بازی در سریال نوروزی زوج یا فرد

هدایت هاشمی که زندگی شخصی‌اش حواشی‌هم داشته‌است چند سال قبل با نگار عابدی دیگر ازدواج کرد و آنها صاحب دختری به نام اما شدند ولی زمانی که اما 5 ساله بود این زوج از هم جدا شدند.

دوات آنلاین-سید هدایت هاشمی بازیگر متولد 17 اسفند 52 در سبزوار است.  او که این روزها سریال نوروزی زوج یا فرد را در حال پخش دارد از سال 77 وارد عرصه بازیگری شد و فیلم‌هایی چون یه حبه قند و بوس کوچولو را در کارنامه‌اش دارد.

 

اوج شهرت هدایت هاشمی با بازی در سریال پرمخاطب پایتخت بود. او در نقس اوس موسی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

هدایت هاشمی که زندگی شخصی‌اش حواشی‌ هم داشته‌است چند سال قبل با نگار عابدی دیگر هنرپیشه سینما ازدواج کرد و آنها صاحب دختری به نام اما شدند ولی زمانی که اما 5 ساله بود این زوج از هم جدا شدند.

 

نگار عابدی به راحتی درباره این جدایی صحبت می‌کند و می‌گوید: وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود. بعد از طلاق هم دخترم باید به دبستان می رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی اش باعث به هم ریختگی روحیه اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم. ترجیح می دادم همه چیز در کمال آرامش رخ بدهد از طرفی دخترم اِما از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور در کنار آنها برای هر دوی ما آرامبخش است. ضمن اینکه می خواستم به لحاظ مالی به ثبات بیشتری برسم سپس زندگی مستقل و دونفره ام را با دخترم آغاز کنم. به همین خاطر ترجیح دادم تا آن زمان از حمایت پدر و مادرم برخوردار باشم.

هدایت هاشمی دو سال قبل و بعد از گذشت چندین سال از جدایی از نگار عابدی با مهشید ناصری بازیگر تئاتر ازدواج کرد. آنها خیلی زود صاحب فرزندی  به نام جانا شدند. هرچند رابطه نگارعابدی با هدایت هاشمی به دلیل وجود اما هنوز قطع نشده و آنها درباره مسایل مربوط به فرزندشان با هم تصمیم می‌گیرند اما این ارتباط موجب ناراحتی مهشید ناصری نشده‌ است.

 

هدایت هاشمی در مصاحبه‌ای گفته‌ است نگار خیلی خوب توانست اما را برای ازدواج مجدد من آماده کند و من با دخترم هیچ مشکلی در این خصوص نداشتم و او خیلی راحت قبول کرد که زنی دیگر در زندگی من حضور داشته‌ باشد. رابطه من و اما بسیار رابطه خوبی است ومن این رابطه را مدیون نگار هستم که به دور از هر اختلافی فرزندمان را تربیت کرد.

هدایت هاشمی رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با محسن تنابنده و امیرجعفری دارد و آنها پیش از سریال پایتخت نیز با هم رفت و آمد و دوستی داشته‌اند.

 

او سفرکردن را بسیار دوست دارد و سبزه‌وار شهرمحل تولدش از نظر هدایت هاشمی زیباترین شهر دنیا است.

 

هدایت هاشمی بسیار ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند و اوقات فراغتش را با این دوکار پر می‌کند.

 

وی تاکنون در ۹ مجموعه تلوزیونی ، ۱۴ فیلم سینمایی و ۱۲  تئاتر حضور داشته است. از مهمترین آثار او می توان به پایتخت ۲ و ۳، یه حبه قند و … اشاره کرد.

 

از دیگر فعالیتهای هدایت هاشمی در دنیای هنر آوازخوانی اوست. این بازیگر صدای بسیار گیرایی دارد و آهنگ‌های فلکلور خراسانی را به زیبایی اجرا می‌کند. از نظر اطرافیان هدایت هاشمی او فردی آرام و مهربان است اما عصبانیت‌های شدیدی دارد.

 

هدایتی در کارش بسیار دقیق است و برای اینکه بتواند نقش را به خوبی اجرا کند قبل از اینکه وارد نقش شود درباره شخصیت و شغل نقش بسیار مطالعه  و تحقیق میدانی می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.