2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی حسین مهری، بازیگر نقش مهران در سریال حوالی پاییز

بیوگرافی حسین مهری، بازیگر نقش مهران در سریال حوالی پاییز

حسین متولد 23 آبان ماه سال 63 است و سه سال قبل با دختری به نام آوا ازدواج کرد. او دوست ندارد درباره زندگی خصوصی‌اش صحبت کند و تنها حرفی که درباره زندگی‌ خصوصی‌اش گفته‌ این است که آوا در فعالیت‌های سینمایی نیست.

دوات آنلاین-حسین مهری  بازیگر جوانی که قراراست  آخرین کارش یعنی سریال  حوالی پاییز از شبکه سه تلویزیون پخش شود. او از جمله بازیگران کم‌حاشیه نیز هست.

 

حسین متولد 23 آبان ماه سال 63 است و سه سال قبل با دختری به نام آوا ازدواج کرد. او دوست ندارد درباره زندگی خصوصی‌اش صحبت کند و تنها حرفی که درباره زندگی‌ خصوصی‌اش گفته‌ این است که آوا در فعالیت‌های سینمایی نیست و دوست ندارد چهره‌اش شناخته شود.

 

او گفته‌است من کنار آوا احساس آرامش و خوشبختی دارم و دلم نمی‌خواهد زندگی خصوصی‌ام میان مردم مطرح شود.

وی بازیگر با استعدادی است که تاکنون در مجموعه های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده است و در سریال زمانه بیشتر  شناخته شد. حسین مهری که سابقه 18 ساله در زمینه تئاتر داد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت اش نقش سینا در سریال تا ثریا بود.

 

او بازی در سریال بالهای خیس را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش می داند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زد.

 

حسین مهری در سریال و فیلم معراجی ها مسعود ده نمکی نقش یک بچه پولدار تهرانی را بازی کرد که به شدت ترسو بود و برای فرار از هر موقعیتی حاضر بود پول خرج کند.

به گفته خودش امیر جعفری از دوستان بسیار نزدیک اوست و رفت و آمد و رفاقت زیادی دارند. او می‌گوید: البته خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

 

همیشه بخش عمده ای از ذهن من مشغول زندگی خصوصی ام است و اینطور نیست که همیشه صددرصد ذهنم درگیر کار و بازی باشد. هر کسی به هر حال دل مشغولی ها و چیزهای دوست داشتنی غیر از کار در زندگی اش دارد که آنها شاید مهمترین دغدغه هایش هستند. فکر کردن به کسی که دوستش داری و دوستت دارد حس خوبی است و خدا را بابت این روزهای خوب شکر می کنم.

 

حسین مهری عکس‌های زیادی از اعضای خانواده بجز همسرش منتشر کرده‌ که نشان می‌دهد او حسابی اهل خانواده‌است.

 

حسین درباره ماندگارترین کارش می‌گوید: من سالهای طولانی تا بازی کردن یک نقش خوب که بگویم این نقش در کارنامه‌ام از همه ماندگارتر است باید طی کنم و هنوز جوان هستم اما در میان نقش‌هایی که تا حالا بازی کرده‌ام نقشی که در فیلم ماجرای نیم‌روز را داشتم خیلی دوست دارم. بازی در نقش‌هایی که جنبه تاریخی و افشاگرایانه دارد را بسیار دوست دارم. نقشی است که فرد بازیگر و جامعه را به چالش می‌کشد و این اتفاق برایم خیلی جذاب است.

 

آنطور که دوستان حسین مهری می‌گویند او بسیار نسبت به تغذیه‌اش حساس است. حسین بسیار ورزش می‌کند و سعی دارد استایل خود را حفظ کرده و همیشه بدنش را در شرایط آماده نگه‌دارد. هرچند نقش اکشن چندان بازی نکرده‌است اما انعطاف و آمادگی بدنی او آنقدر بالاست که نیاز به بدل نداشته‌باشد و خودش نقش را ایفا کند.

 

حسین زندگی بسیار سالمی دارد. تفریحات این بازیگر جوان طوری است که بر سلامت بدنش تاثیری نگذارد. گفته می‌شود او قصد دارد به زودی وارد مدلینگ مارکت هم بشود و مذاکراتی هم در این خصوص داشته‌است.

با این حال حسین مهری به گفته خودش فعلا همه درآمدش از بازیگری است و تلاش می‌کند سنگ بنای این کار را بسیار محکم و استوار بگذارد. او می‌گوید: من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است؛ کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش. ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد. یک وقت هایی هم شد با کارگردان هایی کار کردم که نمی شده به آنها تکیه کرد ولی به هر حال شرایط طوری بود که چاره ای نداشتم. چیدمان کاری ما شرایط خاصی دارد. ما شرایط استاندارد و با ثبات کاری نداریم و همه چیز خیلی متزلزل است.

 

باشکوه ترین کاخ ها و عمارت هایی که ما الان در دنیا می بینیم زیربنای به شدت قوی دارند و این خیلی مهم است. می توان آجرها را همینطوری روی هم چید و بالا رفت اما تا چند متر می تواند ادامه پیدا کند؟! برج های عظیم و کاخ های باشکوه در وسعت زیاد صدها متر ارتفاع دارند و همیشه هم ماندگار هستند. بازیگر هم باید ریشه های خودش را قوی کند. من هم عجله ای ندارم و هر وقت احساس کنم جایی اتفاق خوبی امکان دارد برایم بیفتد و دست خودم باشم سعی می کنم آن اتفاق بیفتد و عجله ای برای اینکه بخواهم ره صد ساله را یک شبه بروم ندارم.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Mobina 1397/11/05
میگن ابان ماهی خوشگلن بابا عشق خودم منم ابانیم
نرجس 1397/09/21
آقای حسین خیلی عالی در این سریال در خشییدید شما جز آن دسته از هنر مند های کشورم هستید که من شما خیلی دوست دارم وباعث سر بلندی کشورم هستید من بازی های شما را خیلی دوست دارم و برای شما وهمسرتان و خانواده ی محترمتان آرزوی موفقیت وسر بلندی هر چه بیشتر را دارم خدا پشت و پناه شما باشد
کوثر صادق اقدم از تبریز 1397/08/25
آقای حسین مهری و واقعا عالی است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.