2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نکاتی از زندگی شخصی مینا ساداتی

نکاتی از زندگی شخصی مینا ساداتی

مینا در سال 94 با بابک حمیدی ازدواج کرد و خبر ازدواج این زوج برای اولین‌باردر برنامه‌ احسان علیخانی مطرح شد زمانی که مینا ساداتی به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره فجر آن سال روی خط برنامه آمد و علیخانی ازدواج او را تبریک گفت.

دوات آنلاین- مینا ساداتی از جمله بازیگران خوب سینمای ایران است. به همین دلیل بیوگرافی او و زندگی خصوصی و حرفه‌ای‌اش را مرور کرده‌ایم که می‌خوانید:

 

مینا ساداتی دهم آذر سال 60 به دنیا آمده‌است. او  فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا تهران و آموزشگاه بازیگر  کارنامه است.

 

مینا در سال 94 با بابک حمیدی ازدواج کرد و خبر ازدواج این زوجبرای اولین‌بار در برنامه‌ احسان علیخانی  مطرح شد زمانی که مینا ساداتی به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره فجر آن سال روی خط برنامه آمد و علیخانی ازدواج او را تبریک گفت.

 

چند روز بعد بابک حمیدی و مینا ساداتی عکسهایی را از خود منتشر و خبر ازدواجشان را تایید کردند.

ساداتی از بی‌حاشیه‌ترین بازگیران سینماست. او در فیلم‌های زیادی چون عیار 14، امکان مینا، سعادت آباد و خانه پدری بازی کرده‌است.

 

آخرین کار مینا ساداتی بازی در سریال ممنوعه است که ایفای نقش او بسیار مورد توجه بوده‌است.

 

نزدیکان مینا ساداتی می‌گویند او زنی بسیار کم‌رو و خجالتی است و به ندرت در جمع صحبت می‌کند. این خصیصه مینا کاملا با شغلی که دارد در تضاد است. با این حال مینا می‌گوید توانسته بر خجالتی بودنش غلبه کند و به راحتی جلوی دوربین قرار می‌گیرد.

مینا ساداتی به مانند شخصیتش تیپی بسیار ساده‌دارد. او از جمله زنان هنرپیشه ای است که به زیبایی طبیعی خود اتکا کرده و بسیار کم آرایش می‌کند.

 

میناساداتی از لباسهای ساده که نمادهای ایرانی داشته‌ باشد استفاده می‌کند. او اندامی لاغر و قدی متوسط دارد. اکثر لباسهایی که  ساداتی استفاده می‌کند برش‌دار و بلند است. موهای سیاه و شالهای تیره از مشخصه‌های اوست.

 

جمع دوستان مینا ساداتی به گفته نزدیکانش بسیار کم است، البته دوستان مشترک زیادی با همسرش دارد و همین باعث شده‌است که  هنرپیشه های زیادی به خانه آنها رفت و آمد کنند. گفته می‌شود یکی از دوستان نزدیک این زوج ابراهیم حاتمی کیاست. بابک حمیدیان در چند فیلم حاتمی کیا از جمله فیلم  «چ» و بادیگارد بازی کرده است.

 

دوستان مینا ساداتی می‌گویند او دختری آرام و بسیار ساکت و در عین حال زودرنج و دست و دلباز است. او برادری کوچکتر  دارد که بسیار به مینا شبیه است اگر مینا بینی خود را عمل نکرده‌بود  این شباهت بسیار بیشتر می‌شد.

 نزدیکان مینا می‌گویند او لباسهایش را خودش انتخاب می‌کند و فعلا با طراح خاصی کار نمی کند.

 

مینا کارشناسی ارشد از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد و همین رشته تحصیلی و ذوق هنری که خودش دارد باعث شده تا انتخابهای دقیق و درستی داشته‌ باشد و با توجه به ویژگیهایی که دارد لباسهای مناسبی را انتخاب می‌کند.

 

یکی از جذاب‌ترین لباسهایی که او در این سالها استفاده کرده لباس چوقا است. این لباس مخصوص ایل بختیاری است و عشایر چهارمحال و بختیاری از آن استفاده می کنند.

به گفته بابک حمیدیان ، مینا علاقه بسیار زیادی به فرهنگ‌ قومی مردم ایران دارد و تلاش می‌کند این تنوع فرهنگی را به دیگران هم معرفی کند. او در سفرهای خارجی بیشتر لباسهای سنتی ایرانی را استفاده می‌کند.

.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.