2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ازدواج شادی کرم رودی  با یک کارگردان +بیوگرافی کامل

ازدواج شادی کرم رودی با یک کارگردان +بیوگرافی کامل

شادی کرم رودی متولد 6 مهر 1369 در تهران است و مراسم ازدواجش یک روز بعد از تولدش برگزار شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد، بجزی بازیگری مدرس موسیقی نیز هست.

دوات آنلاین-ازدواج شادی کرم‌رودی و آرین وزیر دفتری هنرپیشه و کارگردان جوان سینما آنها را یکبار دیگر در صدر اخبار قرار داد.

 

گفته می‌شود شادی و آرین در پس حضور در فیلم کوتاه "مثل بچه ادم" که آرین وزیردفتری کارگردانی می‌کرد با هم ازدواج کردند این فیلم موفق که در جشنواره‌های خارجی نیز به نمایش در آمد زندگی این دو اهل سینما را نیز در مسیر دیگری قرار داد.

 

شادی کرم رودی متولد 6 مهر 1369 در تهران است و مراسم ازدواجش  یک روز بعد از تولدش برگزار شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد، بجزی بازیگری مدرس موسیقی نیز هست.البته بر اساس گفته‌های خودش بعد از ورود به سینما تدریس موسیقی را کنار گذاشته و بیشتر بازیگری را دنبال می کند.

 

ورودش به عرصه هنری با گذراندن دوره های بازیگری شروع شد

 

او در موسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و و خانوم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

 

اولین بار در سال 92 با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری جلوی دوربین رفت سپس در فیلم یک شهروند کاملا معمولی و دارکوب حضور داشت.

 

شادی کرم رودی در سال 97 برای فیلم کوتاه مثل بچه آدم، جایزه بهترین بازیگر زن دوازدهمین دوره جشنواره سایه و بهترین بازیگر جشنواره نهال را از آن خود کرد.

شادی کرم رودی با آرین وزیر دفتری (فیلمساز) ازدواج کرد، آقای وزیری کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه بچه آدم بود که با انتخاب شادی کرم‌رودی مسیر زندگی‌اش را هم تغییر داد.

 

کرم رودی دانش آموخته موسیقی تا مدتی پیش پیانو تدریس می کرد ولی از زمانی که فعالیت او در بازیگری زیاد شده دیگر برای تدریس نمی رسد.

 

او می گوید: برای اوقات فراغت فیلم می بینم، کتاب می خوانم، پیانو می زنم و سفر می رم … عاشق سفرم و هر موقع بتوانم سفر می کنم

آرین وزیر دفتری کارگردان جوان و خوش آتیه نیز فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر است، از مهمترین فیلم های کوتاه وی می توان به : هنوز نه و مثل بچه آدم اشاره کرد

 

او با فیلم مثل بچه آدم در جشنواره کن بخش سینه‌ فونداسیون 2018 حضور داشت و فیلمش مورد استقبال قرار گرفت.

نهال دشتی بازیگر نقش میترا در سریال شهرزاد که از دوستان بسیار نزدیک شادی کرم‌رودی است با انتشار عکس‌های شاید کرم‌رودی و آرین متین دفتری خبر ازدواج آنها را اعلام و برایشان آرزوی خوشبختی کرد.

کارشناسان حوزه هنر بر این باورند که شادی کرم‌رودی جا پای هنرپیشه‌هایی چون باران کوثری و پگاه آهنگرانی گذاشته‌ است. معمولا نقش دختران تینیجر را این دو در سینما بازی می‌کردند اما با توجه به بالا رفتن سن این دو و تغییرات فیزیکی که در آنها ایجاد شده‌ است شادی کرم‌رودی و ماهور الوند گزینه‌های مناسبی برای بازی در نقش‌دختران تینیجر هستند.

نزدیکان شادی کرم‌رودی می گویند او دختری بسیار شاد و خوش مشرب است و با هنرپیشگان زیادی در سینما دوستی و رابطه نزدیک دارد. دایره دوستان او فقط هنپریشه‌های هم‌سن‌و سالش نیستند بلکه او با سحر‌دولت‌شاهی و سارا بهرامی نیز رابطه بسیار خوبی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.