2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خیانت شوهر با دوست همسر

خیانت شوهر با دوست همسر

هشدار کارشناس: یکی از تبلیغاتی که برای مصرف شیشه می‌شود، لاغری، تناسب‌اندام و شفافیت پوست و جوان شدن دوباره است.

دوات آنلاین-فردی غریبه وقتی وارد زندگی زنی جوان شد وی را به مواد مخدر معتاد و با شوهر او رابطه برقرار کرد. زن فریب‌خورده با مراجعه به معاونت اجتماعی پلیس اصفهان از کارشناسان مشاوره و راهنمایی خواست. او داستان زندگی‌اش را این طور تعریف کرد:

 

2 سالی از ازدواج من و حامد می‌گذشت، برای اینکه هم سرگرم شوم و هم بتوانم کمک‌خرج همسرم باشم در یکی از آرایشگاه‌های شهر شروع به کار کردم، همان‌جا بود که با ناهید آشنا شدم. او ظاهری امروزی داشت و زنی بسیار شاد و پرانرژی بود. چند سالی بود که از همسرش طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می‌کرد.

 

آن‌قدر از ناهید خوشم آمده بود که یک روز او را به منزلم دعوت کردم. در همان برخورد اول با همسرم صمیمی شد، سر میز شام رو به من کرد و گفت: تو سن زیادی نداری چرا به خودت نمی‌رسی؟ حیف زندگی به این خوبی نیست که توداری؟ چرا قدرش را نمی‌دانی! باید خودت را لاغر کنی تا بیشتر در دل همسرت جا شوی.

 

حرف‌های ناهید خیلی روی من تأثیر گذاشت. به همین خاطر از او خواستم به من در کم کردن وزنم کمک کند. او هم تعدادی دارو به من معرفی کرد و گفت: با مصرف این داروها خیلی زود لاغر می‌شوی و هم پوستت زیبا و شفاف می‌شود. وقتی دید شک و تردید دارم دستش را روی گونه‌هایم زد و گفت نترس اصلاً ضرری ندارد!

 

من ساده و بی‌خبر از همه جا، به حرف دوستم، مصرف داروها را شروع کردم اما نه‌ تنها تغییری در من ایجاد نشد بلکه حامد هم روز به روز نسبت به من بی‌تفاوت‌تر می‌شد تا اینکه کم‌کم متوجه شدم به شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام و حامد هم با ناهید ارتباط پیداکرده و علنی باهم بیرون می‌روند و خوش می‌گذرانند. دیگر هیچ چیز برایم اهمیت نداشت و کار به جایی رسیده بود که هر روز برای گرفتن مواد به دست و پای ناهید می‌افتادم.

 

در حال حاضر که این حرف‌ها را می‌زنم حامد مرا طلاق داده و زندگیم به کل به‌هم‌ریخته و فقط افسوس می‌خورم که‌ ای کاش با زنی که از نظر حجاب، حیا و عفت مشکل داشت اينقدر صميمي نمی‌شدم و پای او را به منزلم باز نکرده و زمینه ملاقاتش با همسرم را فراهم نکرده بودم.

 

بیشتر بخوانید: دام سیاه برای دختر جوان

 

تحلیل کارشناس

 

سرگرد علی مراد صادقی، روانشناس و کارشناس مشاوره در خصوص این پرونده گفت: یکی از تبلیغاتی که برای مصرف شیشه می‌شود، لاغری، تناسب‌اندام و شفافیت پوست و جوان شدن دوباره است.

 

وی افزود: یکی از شایع ترین این تبلیغات در باشگاه‌های ورزشي و آرایشگاه‌های مخصوص بانوان است، فروشندگان این مواد با تبلیغ اینکه مصرف شیشه اعتیادآور نيست و براي تناسب‌اندام و زيبايي مؤثر است قربانیان خود را به دام انداخته و بعد از این که وابستگی به مواد پدید آمد، آنها را به استثمار می‌کشند.

 

این کارشناس مسائل اجتماعی افزود: در مورد این پرونده همانطور که ملاحظه کردید، خانم جوان به دليل اعتمادبه‌نفس پايين و عدم شناخت نسبت به آناتومي بدن با شنیدن تعاريف دوستش در مورد به دست آوردن زيبايي خود در اثر مصرف داروها شروع به مصرف مواد کرده و خود و زندگیش را تباه می‌کند.

 

کارشناس مرکز مشاوره آرامش، بابیان اینکه انتخاب دوست یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها در زندگی انسان است گفت: انسان نباید با هرکس ارتباط دوستی و صمیمیت برقرار کرده و بدون شناخت پای او را به منزلش باز کند.

 

وی بابیان اینکه خانم‌ها نباید با زنانی که از نظر اخلاقی دچار مشکل هستند، ارتباط برقرار کنند، گفت: ارتباط با این گونه افراد، رفتن به میهمانی‌های مختلط و خارج از عرف و دور شدن از ایمان، اعتقادات و ارزش‌ها، عدم اعتمادبه‌نفس، عدم برقراری ارتباط صمیمی بین همسران از مهم‌ترین عواملی است که باعث خواهد شد تا فرد با آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زندگی مواجه شود و به قول شاعر باید گفت:

تا تواني بگريز از يار بد/ يار بد بدتر بود از مار بد

مار بد تنها فقط بر جان زند/ یار بد بر جان و بر ايمان زند.

 

نویسنده: حمید رضا محمدی کارشناس رسانه معاونت اجتماعی پلیس اصفهان

 

 


پیشنهاد سردبیر: نکاتی درباره بهترین شکل چیدن مبل‌ها

 

پیشنهاد سردبیر: راه‌های کم‌خطر برای برنزه‌کردن پوست

 

پیشنهاد سردبیر: زندگی تکان‌دهنده زنی که خودخواسته به ایدز مبتلا شد


12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.