2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
میوه به را چطور خشک کنیم

میوه به را چطور خشک کنیم

با یاد گرفتن روش خشک کردن میوه به می توانید دمنوش خوشمزه درست کنید.

دوات آنلاین -حتما از خاصیت های میوه به مطلع هستید. پس بد نیست بدانید شما می توانید این میوه را خودتان در خانه خشک و با آن دمنوش درست کنید.

 

روش خشک کردن میوه به

1-خراسان نوشت: ابتدا به را بشویید. سپس آن را پوست بگیرید  یا با پوست رنده کنید.

 

بیشتر بخوانید: با میوه به چه غذاهایی درست کنیم

 

2-برای خشک کردن روی بخاری باید به های رنده شده را روی سینی به صورت پراکنده پخش کنید و روی بخاری قرار دهید و هر یک ساعت هم بزنید تا خشک شود، این عمل ممکن است ۱۲ ساعت طول بکشد تا به خشک شود.

شیوه خشک کردن میوه به را یاد بگیرید

3-برای خشک کردن به در فر باید آنها را داخل سینی فر بریزید و برای ۵ ساعت در دمای  ۱۲۰ درجه قرار دهید تا خشک شود و هر ۱۰ دقیقه هم بزنید تا نسوزد و به صورت یک دست خشک شود.

 

در همین زمینه: طرز تهیه و روش غلیظ شدن مربای به

 

4-اگر بخاری یا فر در اختیار نداشتید می توانید بعد از رنده کردن به آن را داخل تابه بریزید و با حرارت کم تفت دهید تا آب اضافه به کشیده و کم کم خشک شود و برای یک روز در دمای محیط قرار دهید.

 

5-در ادامه زمانی که به خشک شد باید آن را داخل سبد درشت بریزید و الک کنید تا دانه های ریز جدا شود. به همین راحتی به خشک شده آماده شده است و می توانید برای دمنوش و شربت و انواع خورشت و سوپ استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.