2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
زندگینامه سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

زندگینامه سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

سام کبودوند قبل از این که در سریال بعد از آزادی نقش سهیل را بازی کند چهره ای کاملا شناخته شده بود. بیوگرافی او را در این مطلب مرور کرده ایم.

دوات آنلاین -سام کبودوند بازیگر توانایی است که در سریال بعد از آزادی با ایفای نقش سهیل تجربه ای جدید را برای خود رقم زده است. با بیوگرافی و کارنامه هنری این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

سام کبودوند؛ بازیگری از جنس تئاتر

سام کبودوند جمله جالب توجهی دارد و گفته به نظرم بازیگری بدون تئاتر فایده‌ای ندارد و برای من زندگی بدون تئاتر نمی‌شود. این هنرمند بازیگری را از از صحنه نمایش شروع کرد.

 

او متولد سال 1361 است و در رشته مهندسی معدن درس خوانده؛ رشته ای که به اشتغال او در این زمینه کمک نکرد و البته شاید بیشتر به دلیل تمایلات شخصی او بود که ترجیح داد به جای معدن سراغ هنر برود.

سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

سریال های سام کبودوند

سریال یادآوری را خاطرتان هست؟ همان مجموعه ای که حجت قاسم‌زاده اصل آن را در سال 1392 برای شبکه آی فیلم کارگردانی کرد. این مجموعه اولین تجربه بازی سام کبودوند مقابل دوربین بود.

 

شهرت کبودوند بیشتر به خاطر بازی در نقش حامد در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، است. او در این سریال نقش مهندسی جوان را بازی می کند که قصد نوآوری دار ام با دسیسه هایی مواجه می شود.

 

سریال روشنایی روز، تاریکی شب کار دیگری است که کبودوند در آن به ایافی نقش پرداخت و در کنار بازیگرانی چون فرهاد قائمیان و روزبه حصاری بازی کرد.

 

سریال هیات مدیره یگی دیگر از تجربه های بازیگری کبودوند است. این سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد.

 

البته کبودوند تجربه بازی در سینما را نیز دارد؛ تجربه ای که در سال 1392 رقم خورد و او در فیلم زنده باد مرگ به کارگردانی امیر شیرمحمدی به ایفای نقش پرداخت.

سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

بازی در نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

سریال بعد از آزادی مجموعه ای پربازیگر با شخصیت های متعدد است. سهیل یکی از شخصیت های اصلی این سریال است که در کنار عارف اقدام به تقلب در تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی کرده  و حالا گرفتار مشکلات عدیده ای شده اند. کبودوند پیش از این در نقش حامد در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن چهره ای کاملا مثبت را به نمایش گذاشته بود اما این بار شخصیت او فرق می کند البته سهیل ذاتا انسان بدی نیست و در شرایطی خاص مجبور به انجام این خلاف شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.