2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی علی عباس زاده بازیگر نقش اصلان در سریال رحیل

بیوگرافی علی عباس زاده بازیگر نقش اصلان در سریال رحیل

علی عباس زاده در سریال رحیل نقش اصلان را بازی کرده است. با او در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -علی عباس زاده از جمله بازیگرانی است که شاید قبلا او را کمتر دیده باشیم اما در سریال رحیل یکی از نقش های اصلی یعنی شخصیت اصلان را بازی می کند.

 

فیلم ها و سریال های علی عباس زاده

درباره علی عباس زاده اطلاعات زیادی موجود نیست اما آن طور که سلام سینما نوشته او قبل از اینکه در سریال رحیل جلوی دوربین برود در سریال راه شیری بازی کرده بود. این مجموعه تلویزیونی به معضلات اجتماعی مانند بیکاری، مهاجرت، اعتیاد، زنان بی سرپرست و طلاق می پردازد و چند کارگردان اپیزودهای مختلف آن را ساخته اند.  مونا زندی حقیقی، سیروس مقدم، ایرج کریمی و عبدالحسن برزیده کارگردانان راه شیری هستند و بازیگران مطرحی مانند مرحوم امین تارخ، رضا فیاضی، همایون ارشادی، مرحوم محسن قاضی مرادی،  رویا جاویدنیا و ... در آن بازی کرده اند.

 

این بازیگر همچنین در سریال سقوط یک فرشته به ایفای نقش پرداخت. تجربه تلویزیونی بعدی علی عباس زاده سریال رحیل است که او در این مجموعه نقش اصلی را دارد.

علی عباس زاده بازیگر نقش اصلان در سریال رحیل

بازی در نقش اصلان در سریال رحیل

به نوشته جام جمیکی از نقش‌های سریال رحیل که به‌نوعی قهرمان قصه هم محسوب می‌شود، اصلان با بازی علی عباسی ‌زاده است. اصلان پسر صحاف‌باشی است که مرمت کتاب‌های منثور و منظوم کتابخانه سلطنتی را به‌همراه پدرش به‌عهده دارد. او به مرور به دسیسه‌ها و توطئه‌هایی پی می‌برد که سرنوشت او و محا با بازی گیتا راد را تغییر می‌دهد.

 

شخصیت اصلان در پیش بردن قصه رحیل بسیار کلیدی است و به نوعی قهرمان این سریال محسوب می‌شود. بازی عباسی ‌زاده در سریال سقوط یک فرشته توانست توانمندی‌های او را در عرصه بازیگری به‌خوبی نشان دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.