2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
تاخیر نجفی و مرعشی در ارائه برنامه/ برنامه 4 صفحه‌ای مرعشی برای شهرداری

تاخیر نجفی و مرعشی در ارائه برنامه/ برنامه 4 صفحه‌ای مرعشی برای شهرداری

نجفی و مرعشی، برنامه خود را بعد از ظهر امروز با یک روز تاخیر تحویل دادند. برنامه حسین مرعشی نیز برای مدیریت شهر تهران در چهار صفحه تنظیم و به هیات رئیسه موقت شورای شهر پنجم ارائه شد.

دوات آنلایندر حالی که قرار بود طبق برنامه مصوب شورای شهر پنجم، نامزدهای پست شهرداری تا ساعت 20 روز شنبه چهاردهم مرداد برنامه‌هایشان را برای مدیریت شهر تهران به هیات رئیسه موقت شورا بدهند، محمدعلی نجفی و حسین مرعشی با یک روز تاخیر، بعد از ظهر امروز برنامه‌شان را تحویل شورا دادند. 

به گزارش دوات، محمدعلی نجفی، حسین مرعشی، الهه کولایی، محمدعلی افشانی و محسن مهرعلیزاده، پنج نامزد نهایی پست شهرداری تهران، قرار بود تا ساعت 20 دیروز برنامه مکتوبشان را به شورا ارئه دهند و پس از مطالعه آنها ازسوی اعضا، نامزدها روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به‌طور شفاهی در جلسه علنی منتخبان شورای پنجم، درباره این برنامه‌ها توضیح دهند. 
بر اساس این گزارش، نجفی و مرعشی، برنامه خود را بعد از ظهر امروز با یک روز تاخیر تحویل دادند. برنامه حسین مرعشی نیز برای مدیریت شهر تهران در چهار صفحه تنظیم و به هیات رئیسه موقت شورای شهر پنجم ارائه شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.