2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
محمدرضا گلزار چگونه سلبریتی موفقی شد

محمدرضا گلزار چگونه سلبریتی موفقی شد

گلزار از سال 1379 تا کنون در تمام پروژه‌هایی که جلوی دوربین رفته توانسته به موفقیت دست پیدا کند. کارهای این هنرمند را در این مطلب مرور کرده‌ایم.

دوات آنلاین- محمدرضا گلزار از آن دست سلبریتی‌ هایی است که همیشه توانسته محبوب خودش را حفظ کند و بر تعداد طرفدارانش بیفزاید. او فقط بازیگر نیست بلکه در رشته‌های مختلف کار و تحصیل کرده است. مدرک تحصیلی گلزار مهندسی مکانیک است. سابقه بازی حرفه‌ای والیبال را دارد و در تمام این سال‌ها از ورزش دور نبوده و حتی مدتی به عنوان مربی بدنساز کار کرده است. علاوه بر این نوازنده و خواننده است و به عنوان مدل نیز فعالیت کرده است. گلزار که حضورش در فیلم‌ها می‌تواند به نوعی تضمین کننده موفقیت آن فیلم باشد با مسابقه برنده باش مجری گری را نیز آزمود. او علاوه بر سینما در حوزه نمایش خانگی نیز با سریال‌های ساخت ایران و عاشقانه تجربه موفقی دارد. ضمن این‌که هم اکنون نیز مشغول بازی در سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی است و علاوه بر آن قرار است در فیلم چشم و ابرو به کارگردانی حمید نعمت ا... نیز بازی کند.

محمدرضا گلزار در فیلم سام و نرگس

شروع کار با ایرج قادری

مححمدرضا گلزار بازیگری را با ایرج قادری شروع کرد. او که متولد اول فرودین سال 1356 است در سال 1379 در فیلم سام و نرگس بازی کرد و نقش اصلی را داشت.

 

در این فیلم سام (محمدرضا گلزار) و عبد با هم رفقای صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس، خواهر عبد علاقه‌مند می‌شود. عبد که قهرمان ورزشی می‌شود از سام چاقویی را به عنوان هدیه دریافت می‌کند و وقتی با چاقو ژست می‌گیرد ابی عکاس از او عکس می‌گیرد.

 

بعد از مدتی مشخص می‌شود که ابی عکاس هم به نرگس علاقه‌مند شده، به همین دلیل برای انتقام از سام ماجرای علاقه‌مندی او را به نرگس، برای عبد تعریف می‌کند. عبد عصبانی به دیدار سام می‌رود؛ و آن جا به جای سام، خود را با چاقو مجروح می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. سام در این میان قاتل شناخته می‌شود و حکم اعدام او صادر می‌شود. اما روز عروسی ابی و نرگس، با دیدن عکس عبد، واقعیت مشخص شده و پدر نرگس روز اعدام سام، او را می‌بخشد.

 

حضور گلزار در این فیلم توجه‌ها را جلب کرد و باعث شد مورد توجه کارگردانان دیگر قرار بگیرد.

محمدرضا گلزار در فیلم شام آخر

شام آخر محمدرضا گلزار

گلزار یک سال بعد در فیلم عاشقانه شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی باز هم نقش اصلی را ایفا کرد و در کنار کتایون ریاحی و هانیه توسلی تجربه‌ای موفق را پشت سر گذاشت. شام آخر فیلمی خوش ساخت بود که به بیشتر دیده شدن گلزار کمک کرد و از سویی نشان داد او برای فیلم‌های عاشقانه گزینه بسیار مناسبی است.

 

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌هایی که ازدواج نکرده‌اند؛ از شاکردوست تا محمدرضا گلزار

 

گلزار در همان سال 80 در دو فیلم دیگر یعنی زمانه و بالای شهر، پایین شهر نیز حضور داشت.

محمدرضا گلزار در فیلم کما

تجربه متفاوت در کما

گلزار در سال 81 در دو فیلم دیگر بازی کرد: زهر عسل و چشمان سیاه. او خیلی زود به یک بازیگر حرفه‌ای و سلبریتی محبوب تبدیل شد. بازی گلزار در فیلم کما در سال 82 یک تجربه متفاوت و بسیار موفق بود. گلزار در این فیلم در کنار امین حیایی قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین اشتباه‌های سلبریتی‌ها؛ از گلزار تا مهدی پاکدل

 

زوج حیایی – گلزار تجربه‌های موفق دیگری نیز دارند. دو فصل از سریال ساخت ایران نشان داده این دو بازیگر به خوبی یکدیگر را درک می‌کنند. امین حیایی نیز در مصاحبه‌ای گفته هر وقت در کنار گلزار در پروژه‌ای حاضر شده نتیجه خوب از آب درآمده است.

محمدرضا گلزار در فیلم بوتیک

بوتیک و باز هم درخشش گلزار

محمدرضا گلزار بعد از بازی در فیلم سیزده گربه روی شیروانی به کارگردانی علی عبدالعلی زاده،  با حمید نعمت ا...  در فیلم بوتیک خوش درخشید. در این فیلم اتی (احترام) سهم خود را از خانه اجاره ایی که با دوستانش اجاره کرده نپرداخته و صاحب خانه قصد دارد آنها را بیرون کند. جهانگیر (گلزار) جوانی که در بوتیک کار می‌کند مبلغ مورد نیاز اتی را فراهم می‌کند. اما اتی با آن مبلغ تصمیم می‌گیرد به خارج برود. سعی اتی برای تهیه کسری پولی که برای خارج رفتن نیاز دارد اتی را در موقعیت خطیری قرار می‌دهد.

 

این بازیگر یک سال بعد از بوتیک بازی در فیلم گل یخ ساخته کیومرث پوراحمد را تجربه کرد و نشان داد از آن دست بازیگرانی است که بسیاری از کارگردانان به دنبال همکاری با او هستند. از سویی او ثابت کرد بیکار نمی‌ماند و سالی حداقل یک بار جلوی دوربین می‌رود.

محمدرضا گلزار در فیلم رحمان 1400

20 فیلم دیگر در کارنامه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار علاوه بر فیلم‌های یاده شده در 20 فیلم سینمایی  دیگر نیز حضور داشت که همگی موفق بودند. آخرین آن رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی است.

 

گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار علاوه بر سریال‌های موفق عاشقانه و دو فصل ساخت ایران در سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیژن بیرنگ نیز جلوی دوربین رفت. این سریال نیز قرار بود برای شبکه نمایش خانگی تولید شود اما ساخت آن متوقف شد.

 

در هر صورت گلزار نشان داده یک بازیگر حرفه‌ای و همیشه محبوب است و به ویژه در نقش‌های عاشقانه عالی ظاهر می‌شود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.