2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
فصل دوم سریال بانوی عمارت درباره چیست

فصل دوم سریال بانوی عمارت درباره چیست

سعی کردیم علاوه بر شخصیت‌های فصل اول، کاراکتر‌ها و اتفاقات جدید وارد فضای داستان شود تا جذابیت این فصل مانند قبل باشد.

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخی بود که با استقبال زیادی مواجه و به همین دلیل تصمیم گرفته شد فصل دوم بانوی عمارت هم ساخته شود.

 

به گفته تهیه کننده سریال بانوی عمارت فصل دوم این سریال  دوران مشروطه و مدتی بعد از به توپ بستن مجلس را به  تصویر می‌کشد.

 

مجید مولایی توضیح داد:  سعی کردیم علاوه بر شخصیت‌های فصل اول، کاراکتر‌ها و اتفاقات جدید وارد فضای داستان شود تا جذابیت این فصل مانند قبل باشد.

فصل دوم سریال بانوی عمارت درباره چیست

آخر فصل اول سریال بانوی عمارت چه شد

در فصل اول سریال بانوی عمارت شازده ارسلان با بازی حسام منظور و فخرالزمان با بازی مریم مومن بعد از آزارهای زیادی که دیدند تهران را ترک کردند. احتمالا آن دو در فصل دوم به تهران بازخواهند گشت و داستان زندگی آنها ادامه خواهد یافت.

 

سریال بانوی عمارت در فصل اول از زمان ناصر الدین شاه آغاز شد و به ماجرای قتل او نیز اشاره داشت. این سریال اگرچه با محوریت داستانی عاشقانه ساخته شد اما به خوبی فساد حاکم در سلسله قاجار را به تصویر کشید. 

 

سریال بانوی عمارت پیش از ساخت آهو نام داشت و اصلا قرار بود نقش آهو با بازی نیکی نصیریان شخصیت اصلی آن باشد و سریال داستان دختری از طبقه محروم را روایت کند که بعد از ورود به خانه شاهزاده قاجاری تلاش می کند درس بخواند و پیشرفت کند اما در نهایت تصمیم گرفته شد داستان سریال تغییر کند و عشق میان فخرالزمان و شازده ارسلان به موضوع اصلی تبدیل شود.

 

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال بانوی عمارت درباره این سریال گفته است: می‌خواستم فضایی بسازم که وضعیت اجتماعی دوران قاجار را تداعی کند.

 

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.