2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
رسوایی داماد بعد از ازدواج پنهانی

رسوایی داماد بعد از ازدواج پنهانی

بعد از باز شدن مچ فرد مزاحم، پدر زن به همراه دخترش از دامادشان به خاطر پنهان کاری بابت ازدواج مجدد و همچنین تهدید در فضای مجازی شکایت می کنند.

دوات آنلاین-داماد پنهان کار وقتی می بیند پدر همسرش کم و بیش به ماجرای ازدواج دومش پی برده است در اقدامی عجیب برای منصرف کردن و افشا نکردن رازش در فضای مجازی به تهدید او روی می آورد اما دستش رو می شود.

 

مرد جوانی که با همسر اولش دچار اختلاف شده بود و از قضا مدام پدر همسر وی هم پشت دخترش را می گرفت دست به ازدواج مجدد به صورت پنهانی زد تا این گونه به زعم خودش تلافی کرده باشد. بعد از مدتی داماد مرموز متوجه می شود که پدر همسرش کم و بیش به راز ازدواج مجدد او پی برده  و منتظر فرصت مناسبی برای گیر انداختن اوست.

 

او دست پیش را می گیرد و به صورت ناشناس با اکانت یک فرد غریبه از طریق فضای مجازی برای پدر همسرش پیغام تهدیدآمیز می فرستد تا در زندگی دامادش سرک نکشد و سرش به کار خودش باشد. این پیغام های تهدیدآمیز از سوی داماد برای پدر همسر چند ماهی به درازا می کشد و هر بار پدر زن به خیال این که فرد مزاحم شخص بیکار و مریضی است اعتنایی به آن ها نمی کند و به تعقیب و گریز دامادش ادامه می دهد.

 

بعد از گذشت چند ماه از این اتفاقات، زمانی که پدر زن می بیند که کار به جای باریک کشیده می شود برای روشن شدن ابعاد پشت ماجرا از پلیس کمک می گیرد. خیلی زود با شگردهای پلیسی دست فرد تهدید کننده در فضای مجازی رو می شود و آن شخص کسی نبوده جز داماد خطاکار. بعد از باز شدن مچ فرد مزاحم، پدر زن به همراه دخترش از دامادشان به خاطر پنهان کاری بابت ازدواج مجدد و همچنین تهدید در فضای مجازی شکایت می کنند تا دادگاه درباره سرنوشت او تصمیم بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.