2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

استایل خاص و چهره شهاب شادابی از او یک مدل جذاب ساخته ‌است و به رغم اینکه هنرپیشگی مدتی شغل اصلی او بود اما وارد حرفه مدلینگ شد و کار حرفه‌ای خود را ادامه داد.

دوات آنلاین-شهاب شادابی مدل، بازیگر ایرانی  متولد ۱۳۶۳ در تهران است که  هرچند به عنوان مدل ایرانی کمپانی زارا شناخته می‌شد حالا در سریال عروس تاریکی یا بوی باران در نقش سهیل نقش‌آفرینی کرده‌است.

 

استایل خاص و چهره بی‌نقص شهاب شادابی از او یک مدل جذاب ساخته ‌است و به رغم اینکه هنرپیشگی مدتی شغل اصلی او بود اما وارد حرفه مدلینگ شد و کار حرفه‌ای خود را ادامه داد.

 

شهاب شادابی فیلم و سریالهای زیادی در کارنامه‌اش ندارد اما او یکی از گرانترین مدل‌های ایرانی است و اولین بار مردم او را در سریال معروف فاخته دیدند.

 

 شهاب شادابی فارغ التحصیل کارشناسی حرفه‌ ای مدیریت دیپلماسی است و سه مدرک از پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب دارد.

 

شهاب همچنین سابقه بازی در سطح حرفه ای بسکتبال را دارد و شخصیت ورزشی دارد و در رشته های رزمی و فیتنس هم کار کرده است و همچنین به عنوان مدل و مدلینگ هم فعالیت میکند. او یک متر و 90 سانتی‌متر قد دارد و یکی از خوش‌استایل‌ترین مدل های ایرانی است و از این راه پول زیادی هم درآورده‌است.

وی بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان فرا گرفت و گفته‌موفقیت خود در بازیگری را مدیون محمود معظمی است.

 

سریال‌های زاویه هفتم، شاید برای شما اتفاق بیفتد ، کیمیا ،سایبر، فاخته را در کارنامه دارد. فیلم‌های لینا، توچار و دعوتنامه هم از جمله فیلم‌هایی است که در کارنامه هنری او می‌توان پیدا کرد. او تصمیم‌گرفته فعالیتش‌را در هنرپیشگی بیشتر کند  اما گفته‌است که هرگز هدفش پرکردن کارنامه هنری‌اش نیست بلکه می‌خواهد هنرش در بازگیری را هم نشان دهد.

 

شهاب شادابی می‌گوید: هیچ وقت آرزو و فکر مدل شدن را در سر نداشتم. همه چیز اتفاقی بود. اینجاست که می گویند شانس یک بار به در خانه هر کسی می آید و باید آن لحظه خانه باشی، چند سال پیش توسط یکی از دوستانم به یک مراسم در خارج از کشور دعوت شدم و در این مراسم طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند نیز شرکت داشتند . در همین مهمانی بود که از طرف شرکت زارا دعوت به همکاری شدم. هرچند برای مدل شدن باید زحمت زیادی کشید اما ظاهر افراد هم بسیار مهم است و من می‌خواهم همه بدانند که من هنرپیشگی را هم به صورت حرفه‌ای می‌دانم.

 

شهاب شادابی درباره بازی در سریال عروس تاریکی یا بوی باران می‌گوید: صحنه‌های غافلگیرکننده زیادی در این قصه هست و من اطمینان دارم مردم بسیار آن را خواهند پسندید.

 

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/05/11
خوب بود ..
ناشناس 1398/04/12
احسنت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.