2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ساناز سعیدی بازیگر  نقش فرشته در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

بیوگرافی کامل ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال عروس تاریکی یا بوی باران

ما در واقعیت زندگی می‌کنیم فضای مجازی فقط حاشیه می‌سازد و من از حاشیه فراری هستم.

دوات آنلاین-ساناز سعیدی بازیگر  نقش فرشته در سریال عروس تاریکی یا بوی باران متولد سال 68 و از بازیگران بسیار خاص سینما و تلویزیون ایران است. او مانند بسیاری از بازیگران نوپای ایران در کلاس‌های بازیگری امین تارخ دوره دیده و وارد سینمای ایران شد.

 

یکی از نقش‌های به یادماندی ساناز سعیدی نقش مامان صدیقه در سریال پرطرفدار بچه‌مهندس بود که از شبکه 2 پخش شد.

 

ساناز سعیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری است، این بازیگر از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال در ماه رمضان 96 به شهرت رسید.

 

سعیدی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، و اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد.

او در سال 93 به خاطر بازی در یک تاتر به عنوان یکی از هنرپیشه‌های خوش آتیه نام برده شد. خودش در این باره می‌گوید:در اواخر سال 93 در یک نمایشی به‌نام گمشده در پانکزر نقش عمه ای 40 ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم، داورها که بازی ام را دیده بودند مرا در فهرست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوانان خوش آتیه آینده ثبت کردند.

وقتی برای تست سریال نفس رفتم به المان های ذهنی کارگردانی جلیل سامان رسیدم و اینگونه بود که فرصت بازی در این سریال را به دست آوردم.

قبل شروع حرفه ای من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند.

من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم.

رفتن به کلاس نقاشی و دوره پرستاری گرفته تا حضور در آژانس‌های هواپیمایی در دوره پیش تولید این سریال را گذراندم.

ساناز سعیدی می‌گوید آدم فضای واقعی است و از شبکه های مجازی فراری است. او می‌گوید: ما در واقعیت زندگی می‌کنیم فضای مجازی فقط حاشیه می‌سازد و من از حاشیه فراری هستم نه از فضای مجازی اما به طور کلی زندگی در واقعیت را بیشتر می‌پسندم و دلم می خواهد تمرکزم روی کار و زندگی‌ام باشد.

 

ساناز سعیدی هنوز ازدواج نکرده‌ است. او در زمینه مد هم فعالیت دارد و به خاطر چهره زیبایش بسیار مورد توجه فعالان صنعت مد قرار گرفته‌ است. اما فعالیت حرفه‌ای ساناز سعیدی در سینما و تلویزیون است و تاجایی در صنعت مد فعالیت می‌کند که به حرفه اصلی‌اش یعنی هنرپیشگی صدمه‌ای وارد نشود.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مبینا نعیمی 1400/11/17
سلام خانم سعیدی من ۹ سالمه و عاشق شما هستم مامانم هم شما رو خیلی دوست داره آرزوم یه روزی شما رو از نزدیک ببینم
مینا 1399/02/31
من شما را خیلی خیلی دوست دارم شما بازیگری زیبا توانا و بااستعداد هستید موفق باشید عاشقتونمممممم
نازنین 1399/02/31
خانم سعیدی بازیتون معرکه است
شهرزاد 1398/06/10
خانوم سعیدی شما در بوی باران عاااا لییییییییییی بو دید. من شما را بسیار دوست دارم 💚💛💜💚
رهااز خمینی شهر اصفهان 1398/06/09
من خیلی شما را دوست دارم هم بازیتونو و هم خودتونو امیدوارم هر جا که هستید موفق باشید💖
نیکی 1398/06/08
خیلب دوستون دارم ایشالا دنیا بروفق مرادتون بچرخه
m & m 1398/06/02
سلام خانم سعیدی خسته نباشید واقعا کاراتون خیلی خوبه مخصوصا در سریال بوی باران که شما در این سریال درخشیدید. راستش من این سریال را فقط به خاطر شما نگاه میکنم
Z&O 1398/05/31
سلام خسته نباشید واقعا عالی بازی کردید احساس میکنم نقش اول این سریال رو گرفتید ورفتاروژست مردانتون مخصوصاقسمتی که ازپول شویی ونون خور اضافه(دامادتون)گفتیدعالی بود
فرامرز از قزوین 1398/05/29
خانم سعیدی سلام خسته نباشید چقدر خوب و عالی بازی میکنید ژست مردانه شما و بقولی قلدری شما را دوست دارم من از جنم دارها خوشم میاد به کارتون با جدیت ادامه بدید ...
ناشناس 1398/05/21
بازیتون خیللللللللللییییییییی خیللللللللللییییییییییی عالللللللللللی عاشق کارهای شما هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.