2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی بهنام صفوی و جزئیات بیماری اش

بیوگرافی بهنام صفوی و جزئیات بیماری اش

زندگی بهنام با مشخص شدن مشکل بیماری‌اش در سال 92 یکباره تغییر کرد در این سال بود که خبر رسید بهنام به تومور مغزی مبتلا شده است با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد او بدلیل پیشرفت بیماری سرطان مغز هم دوره های پرتودرمانی و شیمی درمانی را پشت سر گذاشته است.

دوات آنلاین-بهنام صفوی خواننده مشهور کشورمان که این روزها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است  متولد 15 تیر 1362 در شیراز است.

 

معروفترین آهنگ بهنام صفوی به نام آرامش و دست خوم نیست است که پس از انتشار آلبومش یکی از پرفروش‌های زمان خود شد، بهنام صوفی که کنسرت‌های موفقی داشته و یکی از پرطرفدارترین خوانندگان داخلی است.

 

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران است، خیلی ها صدایش را کپی صدای رضا صادقی می دانند. او از 7 سالگی موسیقی را با نواختن کیبورد و پیانو آغاز کرد و تا 16 سالگی در خوزستان شهر ماهشهر بود و چون امکانات مناسب برای آموزش موسیقی نبود، پیانو و سازهای کوبه‌ای را به صورت خودآموز و با مطالعات کتاب‌های آموزش موسیقی، یاد گرفت.

او آواز خوانی را از فعالیت‌ هایی كه برای گروه سرود‌‌‌ مد‌‌‌ارس د‌‌‌اشت شروع کرد. آن موقع به عنوان تك خوان فعالیت د‌‌‌اشت اما به صورت جد‌‌‌ی خواند‌‌‌ن را از سال 85 با آهنگ تمنا شروع كرد‌‌‌. بهنام  نخستین آلبومش  را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ منتشر کرد. قبل از اولین آلبوم، آهنگ‌ هایی را به همراه گروه کر خوانده بود ولی با انتشار اولین آلبوم به نام عشق من باش در سال 1388 به عنوان خواننده حرفه‌ای خود را معرفی کرد، هرچند او اولین آلبومش را خیلی دوست ندارد و کارهای بعدی‌اش را پخته‌تر می‌داند اما این آلبوم را به عنوان اعلام حضور حرفه‌ای خود در عرصه موسیقی می‌داند.

زندگی شخصی بهنام با ازدواجش رنگ دیگری گرفت. این خواننده جوان می‌گوید: فکر می کنم یکی از اتفاقات مهم زندگی هر انسانی ازدواج است و هیچ ارتباطی هم به جلوگیری از پیشرفت کاری ندارد. اتفاقاً خیلی از مواقع به پیشرفت و رشد انسان کمک می کند. ازدواج یک مرحله جدید در زندگی است و فکر می کنم می تواند به عنوان موتور محرک زندگی عمل کند. من برنامه ریزی و تصمیمی برای ازدواج نداشتم و همه چیز با خواست خدا پیش آمد و قسمت بود که ازدواج کنم، انتخاب خودم بود و خانواده عزیزم هم به انتخاب من احترام گذاشتند و من را حمایت کردند.

 

بهنام تک پسر خانواده است و دو خواهر دارد. او علاقه زیادی به پدرش دارد و درباره خانواده اش می‌گوید: پدرم برای من همیشه یک پشتوانه محکم بوده است و عشق به پدرم از ابتدا تا به امروز به من دلگرمی داده، به طوریکه حتی حرف زدن با او به من آرامش و انگیزه می‌دهد، همینطور مادرم از همان کودکی تا به حال همیشه در زمینه موسیقی مشوق من بوده است.

 

زندگی بهنام با مشخص شدن مشکل بیماری‌اش در سال 92 یکباره تغییر کرد. در این سال بود که خبر رسید بهنام به تومور مغزی مبتلا شده است.

 

با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. او بدلیل پیشرفت بیماری سرطان مغز هم دوره های پرتودرمانی و شیمی درمانی را پشت سر گذاشته است.اما درمان نشد. بیماری بهنام البته مانع از دست دادن امید او به زندگی نشد در اوج بیماری‌اش بود که خبر رسید همسرش باردار است.

 

بهنام بعد از شنیدن خبر بارداری همسرش تلاش بیشتری برای زنده ماندن کرده‌ است. تولد فرزندش انگیزه‌ای داد تا او به زندگی امیدوارتر شود و تلاش کند تا این بیماری سخت را شکست دهد.

 

بجزبهنام خانواده‌اش نیز روزهای سختی را می‌گذارنند. پدر او دربرنامه حالا خورشید از پیشرفت بیماری پسرش گفت و اینطور توضیح داد: بهنام در آلمان توسط دکتر سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت در آن زمان به ما گفتند که عمل موفقیت آمیز بوده‌ است. تومور روی مخچه قرار گرفته بود بعد از چند سال دوباره بیماری عود کرد و شیمی‌درمانی هم جواب نداد. البته بهنام تنها فرزند من نیست که دچار مشکل شده‌ است دخترم هم سال گذشته بعد از زایمان بیماری خاصی گرفت که او نیز تحت شیمی‌درمانی قرار دارد و من از مردم می‌خواهم هم برای بهنام و هم برای خواهرش دعا کنند.

 

بهنام در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.چند روز پیش سطح هوشیاری بهنام پایین آمد و او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند اما خدا را شکر سطح هوشیاری او بالا آمده‌ است.

 

سلبریتی‌ها هم به بیماری بهنام صفوی و وخامت حالش واکنش نشان داده‌اند در این میان کامبیز دیر باز و پرویز پرستویی با انتشار پستی در اینستاگرام از مردم خواستند که برای سلامتی وی دعا کنند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.