2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
جنجال‌های اینستاگرامی امیرمهدی ژوله

جنجال‌های اینستاگرامی امیرمهدی ژوله

پست‌های من سر و صدا می‌کند ولی تندتر از چیزی نیست که مهران مدیری یا رشیدپور در تلویزیون می‌گویند یا نمایندگان مجلس یا وزرا و حتی مردم در کف خیابان بازگو می‌کنند

دوات آنلاین-پست‌های اینستاگرامی امیرمهدی ژوله حسابی پرسر و صدا هستند و حتی خودش می‌گوید ممکن است یکی از دلایلی که او در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده همین پست‌ها باشد.

ژوله خبر نداشت در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده است و حتی نمی‌دانست چرا آخرین استندآپ کمدی‌اش در خندوانه پخش نشد تا این‌که برای سریال دیوار به دیوار از او دعوت نکردند و وقتی دلیلش را از تهیه‌کننده پرسید به او گفته شد پخش تصویرش ممنوع شده است. ژوله می‌گوید: یکی می‌گوید دلیلش خارج از سازمان است. یکی می‌گوید داخل سازمان است. شاید دلیلش پست‌های اینستاگرام باشد یا شاید ماجرای مهمانی سال قبل که خبرش پخش شد اما به هر حال خودم دلیل را نمی‌دانم و به نظرم سوتفاهم شده است.

ژوله خودش معتقد است پست‌های اینستاگرامی‌اش چیز خاصی نیست. او در گفت‌وگو با زندگی ایده‌آل گفته است: پست‌های من سر و صدا می‌کند ولی تندتر از چیزی نیست که مهران مدیری یا رشیدپور در تلویزیون می‌گویند یا نمایندگان مجلس یا وزرا و حتی مردم در کف خیابان بازگو می‌کنند. حالا فضا فضای جدیدی است و همه مردم حرف‌ها و نقدهایشان را می‌گویند. من هم که هنرپیشه نبودم که عکس‌های قشنگم را بگذارم از اول روزنامه‌نگار و طنزنویس بوده‌ام. به هر حال سنسورهایم نسبت به یکسری مسایل حساس‌تر است.

ژوله در اینستاگرام زبان خاصی دارد که خودش هم می‌گوید دلیلش را نمی‌داند:با خودم فکر می‌کنم که این طنز تلخ را بیشتر از هر چیزی دوست دارم.

یکی دیگر از حاشیه‌های مربوط به ژوله رابطه‌اش با مهران مدیری است که البته خودش اصرار دارد رابطه بسیارخوبی است و کار نکردن با او دلایل دیگری دارد: اوایل دورهمی استندآپ‌های آقای مدیری را می‌نوشتم و خودش هم به من لطف داشت و گفت بمانم و سرپرست نویسندگان شوم اما چون سال‌ها بود به غیر از مهران مدیری با کسی کار نکرده بودم احساس کردم ته کشیده‌ام. در سریال در حاشیه هم سانسورها و قطع‌شدن‌ها کار را فرسایشی می‌کرد. واقعا با آقای مدیری مشکل ندارم. در فیلم ساعت 5عصز هم از طرح تا نگارش متن حضوز داشتم و رقم بیشتری هم گرفتم. ایده اصلی کار برای آقای مدیری بود و دیگر آنجا وقت سهم‌خواهی نبود چون سال‌ها سر سفره مدیری بودم.

ژوله این روزها درگیر سریال گلشیفته است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. او این کار را خوب و دلپذیر و آبرومند توصیف می‌کند و می‌گوید این کار خانوادگی است و در مقایسه با عاشقانه و شهرزاد شاید طیف دیگری از مخاطب‌ها را جذب کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.