2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
این هنرمندان در اوج جوانی فوت شدند

این هنرمندان در اوج جوانی فوت شدند

پوپک گلدره شهریور ۱۳۸۴ در جاده نوشهر به نور -منطقه سیسنگان دچار حادثه رانندگی شد و به اغما فرورفت.

دوات آنلاین-مرتضی پاشایی، عسل بدیعی، حسن جوهرچی، ساناز كیهان،علی طباطبایی، پوپك گلدره و بهنام صفوی هنرمندانی هستند که در اوج جوانی از میان ما رفتند.

 

مرتضی پاشایی که متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ بود روز۲۳ آبان ۱۳۹۳ بر اثر سرطان جان باخت. پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید و در مراسم تشییع جنازه او افراد زیادی شرکت کردند.

 

عسل بدیعی که ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶بود ۱۲ فروردین ۱۳۹۲فوت شد. این بازیگر  در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان دچار مرگ مغزی شد . خونریزی مغزی و ایست تنفسی علت فوت این بازیگر اعلام شد. او در فیلم‌هایی مانند بودن یا نبودن ، دست‌های آلوده و شمعی در باد بازی کرده بود.

 

حسن جوهرچی که بعد از بازی در سریال در پناه تو به شهرت رسید متولد ۶ مرداد ۱۳۴۷ بود و روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ به‌دلیل عارضه کبدی و عفوت کلیه و و ریه فوت شد. جوهرچی با بازی در فیلم برخورد ساخته سیروس الوند وارد سینما شده بود.

 

ساناز کیهان که در سریال‌هایی مانند خط قرمز و شب آفتابی و فیلم‌هایی مانند نان عشق موتور 1000 بازی کرده متولد 31 شهریور 1361 که۲۵ دی ۱۳۹۰ در یک سانحه رانندگی فوت شد. در این حادقه خودروی او مقابل حسینیه ارشاد تهران با یک درخت برخورد کرد و او در دم جان بخت.

 

علی طباطبایی که با بازی در فیلم سالاد فصل ساخته فریدون جیرانی وارد سینما شد علی طباطبایی شامگاه شهریور ماه ۱۳۹۴به علت حمله قلبی جان باخت. او متولد دوم آبان سال 62 بود. او او در سریال‌های باجناغ‌ها و ترانه مادری و آشپزباشی و قلب یخی و بچه‌های نسبتاً بد بازی کرده بود.

 

پوپک گلدره شهریور ۱۳۸۴ در جاده نوشهر به نور -منطقه سیسنگان دچار حادثه رانندگی شد و به اغما فرورفت. در حالی که او مسافر یک خودروی پیکان بود، به دلیل انحراف به چپ راننده پیکان و برخورد مستقیم با یک پژو آردی، دچار ضربه مغزی و راهی بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل شد. او عصر ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در اغما در بیمارستان مهر تهران در سن ۳۴ سالگی درگذشت. پوپک گلدره که متولد 8 مرداد سال 1350 بود هنگام حادثه مرگبار در حال بازی در سریال نرگس بود و با نیمه کاره ماندن بازی او ستاره اسکندری جایگزین او در این سریال شد.

 

بهنام صفوی خواننده پاپ روز ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز به دنیا آمد و ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان درگذشت. او از سال ۱۳۹۲ دچار تومور مغزی شده بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/13
روحشون شاد و یادشون گرامی
ناشناس 1398/07/12
روحشان شاد خداهمه رفتگانو بیامرزه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.