2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مصاحبه خواندنی با ابوطالب حسینی

مصاحبه خواندنی با ابوطالب حسینی

نویسندگی را قطعا حرفه‌ای‌تر ادامه می‌دهم. استیج هم خوب است ولی بازیگری تصمیم سختی است و باید خیلی به آن و پیشنهاداتی که می‌شود فکر کرد.

دوات آنلاین-شاید خود ابوطالب حسینی هم تا یک ماه پیش تصور نمی کرد به این مزیان از شهرت و محبوبیت دست یابد. او به قول خودش ره صد ساله را یک شبه رفته است. گفت‌وگو با این کمدین خنداننده شو را بخوانید:

 

کارشناسی صنایع از صنعتی شریف داری اما نویسندگی می کنی، اینها با هم چه سنخیتی دارد؟

درسم خوب بود به همین دلیل ریاضی و بعد در دانشگاه صنایع خواندم کار هم می‌کردم اما انگار آرام و قرار نداشتم تا این‌که بچه‌های برنامه ویدیوچک درشبکه ورزش به من که هیچ سابقه‌ای در این کار نداشتم اعتماد کردند و من هم جواب این اعتماد را دادم چرا که بخش نویسندگی برنامه ویدیوچک در عید بعد از برنامه دورهمی از نظر مردم در رتبه دوم قرار گرفت و این برای من خیلی جالب و ارزشمند بود.

 

پس نمی‌گذاری هیچ کس در متن‌هایت دخالت کند؟

من خودم متن‌ام را می‌نویسم به همین دلیل راحت اجرا می‌کنم اما اگر کسی در متن نکته‌ای اضافه کند یک مقدار سختم می‌شود و با آن خوب ارتباط نمی‌گیرم. چون وقتی دارم متنی را می‌نویسم در ذهنم می‌دانم آن را چه طور اجرا کنم.

 

اصلا چه شد که تصمیم گرفتی وارد این مسابقه بشوی؟

من پارسال فینال خنداننده شو را در آسایشگاه سربازی دیدم. همان جا یک استندآپ نیمه ساعته با محتوای پادگان خودمان برای سربازها آماده و اجرا کردم و همه اصرار داشتند که من هم در این مسابقه شرکت کنم. کمی از دوربین ترس داشتم ولی بدم نمی‌آمد این کار را امتحان کنم. بالاخره انجامش دادم.

 

خانواده‌ات هم تشویق می‌کردند؟

من در جمع دوستانم راحتم اما در جمع خانواده زیاد نه. وقتی ویدیو را برای خنداننده فرستادم پدرم گفت خیلی کار کردی دیگر از نظر من کافی است. برایشان عجیب بود که کارم دیده شود. چون من بچه نسبتا ساکتی در جمع هستم یعنی آن شور و هیجانی که در جمع دوستانم دارم در خانواده ندارم. برای همین برای همه عجیب بود.(می‌خندد)

 

در استندآپ‌هایت بر اساس ریتم خاصی جلو می‌روی. اینها بر اساس مطالعه در این حوزه است یا برمی‌گردد به استعدادهایت؟

متاسفانه تحقیق زیادی در این رابطه نداشتم اما خیلی دوست دارم که مطالعه کنم در برنامه‌ام هست که در دوره‌های تخصصی شرکت کنم.

 

یک مقدار در استندآپ‌هایت کنایه‌های منشوری داری؟

کسی که متوجه نکته شود تکه‌ها را می‌گیرد ولی زیاد هم نیست. شاید روی من حساس شدید که این طوری به چشم می‌آید اما در کل همه سعی‌ام این است که تکه‌هایم طوری باشد که در جمع خانواده بشود نگاه کرد یا جلوی بچه‌ها زشت نباشد. به همین دلیل برای چه طور بازگو کردنش زیاد فکر می‌کنم.

 

کامنت‌های مردم و برخوردها چگونه است؟

کامنت‌ها همه مثبت است. برخوردها در بیرون فوق‌العاده است. واقعا برایم همه چیز حتی همین حالا شبیه یک رویا است. این‌که به قولی ره صد ساله را یک شبه طی کردم واقعا برایم مثل یک خواب شیرین است. این‌که فرهاد آییش را بنشانی 40 دقیقه استندآپ تو را ببیند یا اشکان خطیبی بیاید پشت صحنه ایرادهای کارت را بگوید، خانم بهرام که آرزو داشتی باهاش عکس بیندازی مربی‌ات شود و با آقای جوان رابطه صمیمی پیدا کنی اینها همه مانند یک خواب شیرین است.

 

باهات عکس هم می‌اندازند؟

چون خودم را با آوای خاصی معرفی کردم هر کس من را می‌بیند با همان حالت( ابوطالب) را تلفظ می‌کند و عکس می‌اندازد اما در اوایل کار با عبدالله روا رفتیم تاتر خانم بهرام بعد همه می‌خواستند با آقای روا عکس بگیرند. یکی آمد گفت آقای روا؟ من گفتم تو مگر خندوانه را نمی‌بینی؟ بیا با من عکس بگیر. گفت فعلا توی 16 تایی. گفتم حالا بیا بگیر. شاید رفتیم بالا (می‌خندد) حالا بیش از دو میلیون نفر رای دهنده دارم.

 

شغل و راه زندگی‌ات در اینده را چه طور می‌بینی؟

نویسندگی را قطعا حرفه‌ای‌تر ادامه می‌دهم. استیج هم خوب است ولی بازیگری تصمیم سختی است و باید خیلی به آن و پیشنهاداتی که می‌شود فکر کرد. من حتی روز اولی که به خندوانه آمدم خانم بهرام به من گفت آمده‌ای مدل شوی یا استندآپ اجرا کنی؟ ولی الان خانم بهرام به من گفت به‌زودی به تو بازیگری هم پیشنهاد می‌شود.

 

منبع: همشهری جوان

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1397/10/17
اقا چرا شماها همش تهرانید من میگم یه سر بیاید نهاوندم اینجا همهچی ارومه بخدا فقط تهران که نیست برادر من
باران 1397/09/20
خيلى خوب بود هميشه طرفدارتيم ابوطالب
اعظم 1397/06/10
عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.