2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار دختر7 ساله توسط مواد فروش

آزار دختر7 ساله توسط مواد فروش

راز تجاوز‌های مکرر به این دختربچه از سوی مددکاری کشف شد که از دخترک پرخاشگر خواست تا هرکسی را که می‌خواهد نقاشی کند. بعد از بررسی‌ نقاشی‌های این کودک و با توجه به پرخاشگری که او داشت مددکار متوجه شد این دختر دچار یک آسیب جدی شده‌ است.

دوات آنلاین-دختربچه‌ای که بعد از جدایی پدر و مادر، با پدر معتادش زندگی می‌کرد و بیشتر روز را در خانه تنها بود، توسط مردی که برای پدرش مواد تهیه می‌کرد مورد آزار قرار گرفت.

 

راز تجاوز‌های مکرر به این دختربچه از سوی مددکاری کشف شد که از دخترک پرخاشگر خواست تا هرکسی را که می‌خواهد نقاشی کند. بعد از بررسی‌ نقاشی‌های این کودک و با توجه به پرخاشگری که او داشت مددکار متوجه شد این دختر دچار یک آسیب جدی شده‌ است.

 

با توجه به آنچه اتفاق افتاده‌ بود مددکاران جمعیت امام علی (ع) که در محله لیدا دختر 7 ساله دفتر داشتند و متوجه این وضعیت شده‌ بودند از پلیس کمک خواسته و دختربچه را تحت حمایت خود درآوردند.

 

مددکار در گزارش خود به پلیس گفت: دعواهای متعدد این بچه با دیگران، گریه‌ها و پرخاشگری‌هایش باعث شد تا او را بیشتر زیر نظر بگیریم و زمانی که از او خواستیم  نقاشی بکشد وقتی با تحلیل نقاشی‌های او که همیشه دختری زخمی و مردی خشن بود فهمیدیم آسیب دیده‌ است. با او صحبت کردیم و دخترک مدعی‌ است از سوی مردی که هر روز برای پدرش مواد می‌آورد مورد آزار قرار گرفته‌ است.

به گفته لیدا این مرد در روز دو یا سه بار به خانه آنها سر می‌زند حتی زمانی که پدرش در خانه نیست و لیدا در منزل تنهاست.

 

تمرکز روی زندگی شخصی این کودک نشان داد او دختربچه‌ای است که با پدرش زندگی می‌کند و پدر و مادر او از هم جدا شده‌اند. لیدا ساعت‌های طولانی در خانه تنها می ماند و کسی نیست به کارهای او رسیدگی کند.

 

وقتی یکی از مددکاران با جلب اعتماد لیدا موفق شد با او صحبت کند متوجه زندگی تلخ کودک شد .این موضوع با پدر لیدا در میان گذاشته شد. او به طور کامل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از وقتی مادر لیدا از من جدا شد لیدا با من زندگی می‌کند من ساعتهای طولانی در خانه نیستم اما مدام با دخترم در ارتباط هستم شخصی که لیدا درباره او گفته ‌است سیامک نام دارد و از آنجایی که من به مواد اعتیاد دارم برایم مواد تهیه می‌کند و به خانه من رفت و آمد دارد. من به او اعتماد داشتم به همین خاطر هم او را به خانه می‌فرستادم و اگر چیزی لازم داشتم برایم می‌آورد و یا به لیدا سر می‌زد من بعید می‌دانم که او آسیبی به دخترم رسانده ‌باشد.

 

گفته‌های این مرد از سوی خواهرش رد شد. عمه لیدا به ماموران گفت  برادرزاده‌اش چند روزی پیش او مانده و گفته‌ از سوی سیامک مورد آزار قرار گرفته ‌است و از این موضوع خیلی ناراحت بوده‌ است.

 

عمه لیدا به ماموران گفت: من با سیامک صحبت کردم و گفتم چرا این دختربچه را اذیت می‌کنی مگر یک بچه بی‌مادر را اذیت می‌کنند. بعد موضوع را به برادرم گفتم و از او خواستم اجازه دهد بچه پیش من بماند اما لیدا قبول نکرد و آنقدر بی‌قراری کرد که مجبور شدم دوباره او را پیش برادرم بازگردانم.

 

با توجه به مدارکی که به دست آمده‌ بود، لیدا به پزشکی قانونی منتقل و سیامک نیز بازداشت شد. سیامک در بازجویی‌ها و نزد قضات به تعرض به دختربچه اعتراف کرد و جزئیات را توضیح داد و گفت که هربار به خانه لیدا می‌رفت دختربچه را لمس می‌کرد. این مرد اعتراف کرد چندین‌بار در روز به خانه دختر می‌رفته‌ و از آنجایی که لیدا تنها بوده بنابراین به راحتی می‌توانست به او تعرض کند. ضمن اینکه لیدا را تهدید کرده‌ بود در این باره به کسی چیزی نگوید.

 

 بعد از اینکه متخصصان پزشکی قانونی دختربچه را مورد بررسی قرار دادند متوجه شکستگی‌ها و زخم‌های کهنه در قسمت‌های مچ‌دست، پا، شکم و بخش‌هایی از بازوی دخترک شدند که به طور مکرر اتفاق افتاده بود. همچنین متخصصان اعلام کردند آثاری از تجاوز جنسی روی بدن دخترک وجود ندارد.

 

با گزارش پزشکی قانونی و تکمیل پرونده محاکمه سیامک به اتهام تجاوز جنسی به دختر 7 ساله در شعبه 3 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. پرونده کودک آزاری او و صدماتی که بر بدن کودک وارد شده‌ بود هم به دادگاه عمومی ارسال شد.

 

با وجود اینکه سیامک در برابر قضات به تجاوز جنسی به کودک اعتراف کرد و پذیرفت که او را آزار داده‌است اما به دلیل اینکه پزشکی قانونی آثاری از تجاوز را تشخیص نداده ‌بود سیامک از اتهام زنای به عنف تبرئه شد و رای بر 99 ضربه شلاق برای وی صادر شد. این رای مورد اعتراض وکلای لیدا قرار گرفت و پرونده در شعبه 24 دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 

قضات دیوان رای صادره را نقض کردند و در علت نقض آوردند اولا باید پزشکی قانونی مشخص کند آیا ممکن است با توجه به سن کودک آثار تجاوز در بدن او از بین رفته‌ و بدن خود به خود ترمیم شده‌ باشد؟ دوما باید بررسی شود به چه دلیل پدر کودک با اینکه می‌دانسته دخترش از سوی سیامک مورد تجاوز قرار می‌گیرد و آزار می‌بیند سکوت کرده و شکایتی را مطرح نکرده ‌است و همچنان اجازه داده سیامک به خانه او رفت و آمد کند؟ سوم اینکه درباره حسن شهرت پدر لیدا و همچنین سیامک در محل تحقیقات لازم باید انجام شود و وضعیت زندگی سیامک نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و گزارش کامل آن در اختیار دادگاه قرار گیرد.

 

با توجه به نقض حکم پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
سامی 1397/06/03
خسته نباشید با این رای صادرکردنتون خدا قوت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.