2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
باکس کنفی؛ برای تمیزی و زیبایی اتاق کودک

باکس کنفی؛ برای تمیزی و زیبایی اتاق کودک

یکی ازمهمترین وسایلی که برای اتاق کودک باید داشته‌باشید سبدهایی است که روی دیوار نصب می‌شود این سبدها هم اتاق فرزند شما را مرتب نگه می‌دارد و هم اینکه شما را درگیر جابه‌جا کردن نمی‌کند.

دوات آنلاین-اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که نظم اتاق فرزندتان برایتان اهمیت دارد توجه داشته‌ باشید که اتاق کودک را نمی‌توان همیشه مرتب نگه داشت مگر اینکه از ایده‌های خاص برای بازی و تمیز کردن استفاده کنید.

 

یکی از مهمترین وسایلی که برای اتاق کودک باید داشته‌ باشید سبدهایی است که روی دیوار نصب می‌شود. این سبدها هم اتاق فرزند شما را مرتب نگه می‌دارد و هم اینکه شما را درگیر جابه‌جا کردن نمی‌کند. باکس ها برای اینکه وسایل بازی بچه‌ها را در آن قرار دهید بسیار مناسب هستند. ضمن اینکه بهتر است این باکس‌ها از کنف باشد. شما می‌توانید این باکس‌ها را با میله‌ای به دیوار نصب کنید ضمن اینکه کودک شما بعد از بازی وسایل را به راحتی داخل باکس قرار می‌دهد.

استفاده دیگر این باکس‌ها آن است که می‌توانید وسایلی که کودک شما همیشه از آن استفاده می‌کند را درون باکس قرار دهید. در این صورت لازم نیست هر وقت وسیله‌ای را خواست به شما مراجعه کند و یاد می‌گیرد خودش کارهایش را انجام دهد. در نظر داشته‌ باشید بچه‌ها توانایی جابه‌جا کردن و نظم دادن ندارند آنها باید این مهارت را بیاموزند و این کار صورت نمی‌گیرد مگر با بازی کردن.

 

اگر کودک بداند مسئول برداشتن و گذاشتن اسباب بازی‌هایش در اتاق است ناخودآگاه یاد می‌گیرد کارهای دیگرش را هم خودش انجام دهد. نصب باکس‌ها روی دیوار به کودک شما کمک می‌کند یاد بگیرد جای وسایلش را خودش حفظ کند و مدام از مادرش سوال نکند. او حریم خصوصی خود را خواهد داشت و کم‌کم زندگی مستقل را هم یاد می‌گیرد.

 

باکس‌هایی که روی دیوار قرار می‌گیرد را می‌توانید خیلی خوب تزئین کنید و با پارچه‌ای از جنس پرده یا روتختی فرزندتان برای این باکس‌ها تن‌پوش بدوزید این کار یک ست عالی برای فرزندان شما درست می‌کند.

کتاب‌ها و دفتر نقاشی و وسایل دیگر کودکتان را در این باکس‌ها همیشه در دسترس او قرار دهید و نظم را به او بیاموزید.

تخت

هرچند تخت‌ها و وسایل زیبایی برای اتاق کودک در بازار موجود است که اغوا کننده نیز هستند اما بهتر است شما وسایلی را برای فرزندتان انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی کارایی هم داشته‌ باشد.

از تخت‌هایی که بسیار جاگیر است استفاده نکنید از آنجایی که این وسایل گران هستند و نگهداری از آنها می‌تواند هزینه‌بر باشد باید توجه داشته‌ باشید که فرزند شما به مدت طولانی نمی‌تواند از آن استفاده کند. چون او خیلی زود بزرگ می‌شود. ضمن اینکه کودک با بازی کردن رشد می‌کند هرچقدر که وسایل اتاق او کمک بیشتری به راحت بازی کردنش بکند قطعا او بهتر رشد می‌کند.

تخت‌هایی که شکل خانه ساخته می‌شود و دست ساز است از تخت‌های گرانقیمت بازار برای امنیت و بازی بچه‌ها بسیار بهتر است. ضمن اینکه اگر کودک بخشی از آن را خراب کند می‌توانید ان را درست کرده یا حتی تخت را تعویض کنید اما در وسایل گران این کار برای شما هزینه بر بوده و ناخودآگاه مرتب به کودکتان یادآوری می‌کنید به وسایل دست نزند. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.