2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چگونه برای خانه مبل انتخاب کنیم؟

چگونه برای خانه مبل انتخاب کنیم؟

انتخاب مبلمان مناسب اندازه و متراژ اتاق در حقیقت یکی از رازهای اصلی نمایان شدن جلوه و زیبایی هرچه بیشتر مبلمان شماست. شاید فکر بدی نباشد که پلان کف را روی کاغذ به صورت دستی ترسیم نمایید و بعد چیدمان های مختلف مبلمان را در آن امتحان کنید

دوات آنلاین-وقتی قدم به بازارهای مبل و نمایشگاهها می‌گذارید در میان آن همه مدل و رنگ و طرح دل‌تان می‌خواهد همه آنها را بخرید یا ممکن است یک سرویس مبل آنچنان چشم شما را بگیرد که حاضر نباشید به چیز دیگری  حتی نگاه کنید. وقتی مبل ها را می‌خرید و به خانه می‌آورند تازه باید فکر کنید آنها را چطور بچینید؟ اصلا به وسایل دیگر خانه نمی‌آید؟ جای شما تنگ شده و حالا نمی‌توانید کاری بکنید.

برای خرید مبل مناسب توصیه‌هایی زیر توجه کنید:

1- در خرید مبلمان تناسب سایز مبلمان جدید با فضا و مساحت اتاق را در نظر بگیرید 

انتخاب مبلمان مناسب اندازه و متراژ اتاق در حقیقت یکی از رازهای اصلی نمایان شدن جلوه و زیبایی هرچه بیشتر مبلمان شماست. شاید فکر بدی نباشد که پلان کف را روی کاغذ به صورت دستی ترسیم نمایید و بعد چیدمان های مختلف مبلمان را در آن امتحان کنید تا ببینید به چه طریقی می توانید بهترین استفاده از فضا را داشته باشید. داشتن فضای کافی برای حرکت در فضای اتاق و اطراف مبلمان اهمیت خاصی دارد. سعی کنید برای مبلمان جدید یک میز جلومبلی متناسب انتخاب کنید به نحوی که هنگام نشستن روی مبلمان دسترسی مناسب به میزجلو مبلی داشته باشید.

 

2- در خرید مبلمان رنگ مبلمان را با دقت انتخاب کنید:

نه خیلی متضاد و نه خیلی هماهنگ ، این اصل انتخاب و س کردن رنگ مبلمان با رنگ زمینه دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی است. با دقدت در تصاویر خواهید دید که یک مبلمان ساده با کوسن های خوش نقش و رنگ ، تناسبی محسوس با ترکیبی نامحسوس دیده می شود.بهترین گزینه برای ست کردن رنگ مبلمان ، رنگ پرده و یا دکوری های اتاق پذیرایی است. هرگز رنگ دیوارها را با رنگ مبلمان مچ نکنید تا مبلمان جلوه خود را داشته باشد.

3- در خرید مبلمان برای مبلمان با کیفیت پول خرج کنید

اگر یک فرد ریز بین در انتخاب و خرید باشد حتما کیفیت را در نظر خواهید گرفت. لوازم منزل و .. با کیفیت برای مدت طولانی تری زیبایی شان را حفظ می کنند. مطمئن باشید که با خرید یک مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب هرگز پشیمان نخواهید شد. لوازم خانگی که از لحاظ کیفی درجه بالاتری دارند عمر طولانی تری خواهند داشت.

4- هنگام خرید مبلمان مبلمان را فقط برای نشستن نخرید

بله درست است که مبلمان برای نشستن و پذیرایی از میهمان است اما برای آپارتمان های کوچک مبلمان تخت خواب شو مناسب خواهند بود. مبلمان راحتی مدرن که در طول روز برای نشستن استفاده می کنید شب می تواند تخت خوابی راحت برای شما باشد. این مدل مبل برای افراد مجرد و یا زوج های صاحب خانه ی کوچک مناسب تر است.

5-در خرید مبلمان قاب اصلی نشیمن را تست کنید

 این بخش یکی از اصلی ترین بخش های مبلمان است و در تعیین قیمت نقش اساسی دارد. قاب ها را اصولاً از جنس چوب های سخت، و گاهی استیل و تخته های لمینت یا پلاستیک فشرده می سازند. البته شما قادر به رویت این بخش نیستید، به همین دلیل برای تست کردن به پد مبل فشار وارد کنید و ببینید که آیا قاب قابل حس کردن است یا خیر. اگر بتوانید قاب را حس کنید به این معناست که پس از مدت زمان کوتاهی باید آنرا دور بیندازید. همچنین یکبار روی آن بنشنید تا مطمئن شوید که پد بالشتک در همه جا یکسان است و پستی و بلندی ندارد.

 

منبع : نمناک

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.