2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
گردو بخورید تا لاغر شوید

گردو بخورید تا لاغر شوید

مواد غذایی که در گردو وجود دارد علاوه بر کمک به کاهش وزن باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی نیز می شود.

دوات آنلاین-یک کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد که برای کاهش وزن مصرف گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

 

کیانوش همدانی اظهار داشت: رژیم غذایی حاوی چربی های اشباع نشده، نظیر چربی های موجود در گردو و روغن زیتون تاثیر بسزایی در کاهش وزن دارد.

 

وی افزود: مواد غذایی که در گردو وجود دارد علاوه بر کمک به کاهش وزن باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی نیز می شود.

 

این کارشناس تغذیه عنوان کرد: مصرف گردو همراه صبحانه و یا استفاده یک مشت گردو به عنوان میان وعده در روز بر سلامت قلب تاثیر مثبت دارد.

 

همدانی افزود: گردو پس از مصرف در افراد حس سیری کاذب ایجاد می کند که این موضوع یکی از عوامل موثر در کاهش وزن محسوب می شود.

 

وی توضیح داد: گردو سرشار از فیبر است که تأثیر بسیار خوبی روی عملکرد روده ها می گذارد و باعث می شوند روده ها کار دفع را راحت تر انجام دهند.

 

این کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد: نه تنها گردو بلکه هر ماده غذایی مفید دیگری را هم به اندازه میل کنید؛ اگر چه گردو خواص زیادی دارد و برای سلامتی ما بسیار مفید است اما نباید در مصرف آن دچار افراط شویم.

 

همدانی افزود: با وجود این که چربی های موجود در گردو جزو چربی های مفید محسوب می شوند اما در هر حال این ماده غذایی چرب است و باید در مصرف آن دچار افراط نشد.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.