2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دستبرد هالیوودی به صرافی

دستبرد هالیوودی به صرافی

متهمان که سال گذشته بعد از فرار به زادگاهشان بازداشت شدند اعتراف کردند تحت تاثیر فیلم فرار از زندان و به خاطر فقری که دچارش بودند مرتکب این سرقت شدند. انها همچنین اعتراف کردند برای سرقت از صرافی ابتدا یک پراید دزدیده‌اند.

دوات آنلاین-سارقان مسلح صرافی فردوسی که با شلیک به سمت مردی 60 میلیون تومان پول و طلا سرقت کرده‌اند وقتی در دادگاه حاضر شدند اتهامات را قبول کردند و خواستار بخشش شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین، متهمان که سال گذشته بعد از فرار به زادگاهشان بازداشت شدند اعتراف کردند تحت تاثیر فیلم فرار از زندان و به خاطر فقری که دچارش بودند مرتکب این سرقت شدند. آنها همچنین اعتراف کردند برای سرقت از صرافی ابتدا یک پراید دزدیدند.

 

بر اساس محتویات پرونده، متهمان پسردایی و پسرعمه هستند که یکی از آنها به خاطر بارداری همسرش و دیگری به خاطر مراسم عروسی‌اش نیاز به پول داشتند. سارقان صبح همان روز دستگیری سریع با هماهنگی قضایی به محل ارتکاب سرقت منتقل شدند و در همانجا به سرقت جرم‌شان و بازسازی صحنه را نیز انجام دادند. فرزاد و عباس صبح امروز برای محاکمه به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برده شدند.

 

در ابتدا نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد و خواستار صدور حکم قانونی شد. در ادامه با توجه به اینکه شاکیان رضایت داده‌ بودند فرزاد متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را قبول کرد و گفت: من به خاطر بیکاری پول نداشتم و همسرم هم باردار بود برای اینکه بتوانم هزینه زندگی ام را تامین کنم با عباس همدست شدم ما با هم فامیل هستیم و روز حادثه هم فیلم فرار از زندان را دیده‌ بودیم و فکر می‌کردیم همه چیز مثل فیلم است. ما ابتدا یک پراید دزدیدم. من و عباس به عنوان مسافر سوار ماشین شدیم در راه من خودم را به مریضی زدم و گفتم حالم بد است. راننده ماشین را نگه داشت. عباس و من پیاده شدیم. من روی صندلی شاگرد نشستم و عباس هم بلافاصله مرد راننده را ودار کرد که پیاده شود و ما ماشین را سرقت کردیم.

اسلحه را هم عباس خریداری کرده‌ بود. بعد تصمیم گرفتیم با ماشین سرقتی صرافی را سرقت کنیم. خیلی اتفاقی وارد صرافی شدیم و با اسلحه‌ای که دست من بود تهدید کردیم. شاگرد مرد صراف مقاومت کرد. من شلیک کردم که تیر به پایش برخورد کرد. بعد هم عباس پولها را برداشت و با هم از صرافی خارج شدیم. ماشین را در راه رها کردیم و اسلحه را هم در یک رودخانه انداختیم. به سمت روستای مان رفتیم که بعد دستگیر شدیم.

 

در ادامه عباس در جایگاه قرار گرفت. او هم اتهامات را قبول کرد و گفت: هرچه فرزاد می‌گوید درست است. من پولها را برداشتم و مقداری از آن را به ریال تبدیل کردم و مابقی را هم  بعد از دستگیری پس دادم.

من نامزد کرده‌ بودم باید عروسی می‌گرفتم و هیچ پولی نداشتم. من عاشق زنم بودم و بدون او نمی‌توانستم زندگی کنم. راهی بجز این کار برایم نمانده‌ بود اما اشتباه کردم و قبول دارم.

 

سپس وکیل دو متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: ما رضایت دو نفر از شاکیان را گرفتیم اما نفر سوم که همان مرد مجروح است و تیر به پایش برخورد کرد را پیدا نکردیم و امیدوار بودیم که در دادگاه او را ببینیم که موفق نشدیم و او به دادگاه هم نیامده‌ است. متهمان از کرده خود پیشمان هستند و من به عنوان وکیل آنها درخواست دارم حالا که شاکیان رضایت داده‌اند و متهمان هم متوجه زشتی کار خود شده‌اند دادگاه نیز در مجازات آنها تخفیف قائل شود.

 

در پایان قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.