2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سالگرد ازدواج‌تان را چطور جشن بگیرید؟
سارا جعفری، متخصص تشریفات پیشنهاد می‌دهد:

سالگرد ازدواج‌تان را چطور جشن بگیرید؟

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید برای همسرتان بکنید این است که برایش نامه بنویسید. مانند دورانی که با او آشنا شدید. کلمات وقتی روی کاغذ می‌ایند جادو می‌کنند. وقتی برای همسرتان نامه می‌نویسید از خوبی‌هایش و لحظات دل‌انگیزی که با او داشته‌اید بگویید و همسرتان را تحسین کنید.

دوات آنلاین-سالگرد ازدواج برای زوج‌های یکی از به یادماندنی‌ترین روزهاست. هیچ کس روز ازدواجش را فراموش نمی‌کند حتی اگر آنقدر فراموشکار باشد که روز تولد خودش یا همسرش را از یاد ببرد. این روز، روزی است که زوجها دوست دارند فقط به خودشان فکر کنند و کسی در میان نباشد حتی بچه‌ها. سارا جعفری، متخصص تشریفات برایمان توضیح می‌دهد که چطور می‌توانیم یک روز عالی در سالگرد ازدواجمان داشته‌ باشیم.

 

*به جای یک هدیه گران یک هدیه نوستالژیک به همسرتان بدهید. مثلا به جای اینکه برای همسرتان یک ساعت یا انگشتر گرانقمیت بخرید عکس‌هایی از دوران کودکی تا حال او را روی یک تخته شاسی بزنید و به او هدیه بدهید

*یک پیک نیک دونفره ترتیب دهید. حتی اگر سالگرد ازدواج شما در وسط هفته است و شما سرکار هستید حتما آن روز را مرخصی بگیرید. این کار شما به همسرتان نشان می‌دهد چقدر از بودن با او راضی هستید و برای جشن گرفتن چنین روزی همه چیز را تعطیلی می‌کنید.

*برای همسرتان قبل از اینکه از خواب بیدار شود، صبحانه مفصل آماده کنید. گل‌های رز قرمز یادتان نرود حتما روی میز چند شاخه گل رز بگذارید و یک صبحانه رویایی برایش درست کنید.

*برای یک روز هم شده تلفن همراه‌تان را کنار بگذارید. بچه‌ها را به مادربزرگ بسپارید و تمام روز را با هم باشید.

 

*اگر مجبور هستید به سرکار بروید حتما برای همسرتان گل بفرستید و کارتان را زود تعطیل کنید تا برنامه ویژه ای تدارک ببنید.

 

*لباس‌های زیبا بپوشید.

 

*برای سالگرد ازدواج تان حتما پول کنار بگذارید تا با هم به تفریح بروید اگر امکان یک پیک نیک دو نفره را ندارید می توانید به یک رستوران لوکس بروید.

 

*یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید برای همسرتان بکنید این است که برایش نامه بنویسید. کلمات وقتی روی کاغذ می‌آیند جادو می‌کنند. وقتی برای همسرتان نامه می‌نویسید از خوبی‌هایش و لحظات دل‌انگیزی که با او داشته‌اید بگویید و همسرتان را تحسین کنید. مطمئن باشید او بارها این نامه را می‌خواند و از اینکه کنار شماست خرسندتر از قبل خواهد شد.

*اگر به هر دلیلی با همسرتان دچار اختلاف شده‌اید حتی اگر مقصر شما نیستید پا پیش بگذارید برایش گل رز یا ارکیده بخرید و سعی کنید ناراحتی ها را کنار بگذارید.

 

*به رستورانی بروید که ایده‌ای خاص برای سالگرد ازدواج شما دارد یا به رستورانی بروید که در دوران آشنایی به آنجا زیاد می رفتید و از مدیر آن بخواهید برنامه‌ای ویژه برای شما ترتیب بدهد.

 

*دوستان مشترک تان را دعوت کنید، اگر آقا هستید و قصد دارید همسرتان را شاد کنید همان کت و شلواری را بپوشید که در روز عروسی پوشیده بودید مطمئن باشید قدیمی بودن آن به چشم نخواهد آمد.

 

*در پایان روز دستهای همسرتان را بگیرید و عشق‌تان را در برابر دیگران نسبت به همسرتان اعتراف کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.