2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
راهنمای انتخاب بهترین تور عروس
ندا مختاری طراح لباس عروس توضیح می دهد :

راهنمای انتخاب بهترین تور عروس

اگر کمی اضافه وزن دارید و می‌خواهید لاغر‌تر به نظر برسید به سراغ تور ساده و کم چین بروید. این تورها بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

دوات آنلاین-ایجاد یک هاله روی صورت عروس و رازآلود کردن زیبایی‌ها یکی از سنت‌هایی است که از قرن‌ها پیش در لباس‌های عروس ایرانی وجود داشته‌ است. ندا مختاری طراح لباس عروس و صاحب مزون مختاری درباره باید‌های تور لباس عروس که راز‌آلودگی و زیبایی‌ عروس را بیشتر می‌کند، توضیح می‌دهد:

 

بی گمان یکی از موارد بسیار مهم در تکمیل زیبایی و شکوه هر عروسی در زیباترین شب زندگی‌اش انتخاب تور مناسب لباس عروس است. همانطور که حتما مطلع هستید تورعروس در برخی از سنن مظهر معصومیت عروس خانم است و به عنوان پوششی محسوب می‌شود که پس از کنار زده شدن آن داماد می‌تواند عروس خانم را رویت کند و به این ترتیب امکان عقد پیوند آسمانی برای زوجین میسر می‌شود. در ادامه سعی می‌کنیم نکاتی چند در مورد انتخاب تور مناسب به استحضارتان برسد:

 

حتما شما هم می‌دانید  یک لباس عروس با تور مناسب تکمیل خواهد شد، بارها دیده شده برخی از عروس خانم‌ها از این مهم غافل می‌شوند و بیشتر توجه خود را معطوف به انتخاب مدل مو  دلخواه می کنند، در صورتیکه چنانچه تور با لباس عروس و مدل موی شما هماهنگی نداشته باشد،نه تنها کمکی به زیبایی هرچه بیشتر شما در مهم‌ترین روز زندگی‌تان نخواهد کرد بلکه نتیجه ناامید کننده ای در بر خواهد داشت.

چنانچه شما لباسی انتخاب کرده‌اید که نمای قسمت جلوی آن از زیبایی خاصی برخوردار بوده و یا قسمت پشت لباس عروس جزئیاتی دارد که دوست دارید بیشتر مشخص باشد، در این صورت باید توری انتخاب کنید که مانع مشخص شدن این قسمت‌ها نشود و یا اینکه توری انتخاب کنید که زیاد ضخیم نباشد و لباس عروس با وجود تور هم همچنان مشخص باشد.

 

اگر لباس عروس شما ساده و کلاسیک است می توانید تور کار شده را انتخاب کنید و بالعکس اگر لباس عروس شما کار شده و مدل‌دار است بهتر است تور ساده  انتخاب کنید.

 

از همین کارشناس: راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب

 

تورهای خیلی کوتاه کاربرد کمی دارند و کمتر کسی آنها را سفارش می‌دهد. اگر می‌خواهید یک عروس فانتزی باشید و مدل موهای شما شلوغ و پرکار است انتخاب تورهای خیلی کوتاه شما را از سایر عروس ها متفاوت نشان می‌دهد.

 

در صورتی که بالا تنه شما کوتاه است توری انتخاب کنید که تا روی شانه برسد با این انتخاب شما توانسته‌اید  کوتاهی بالاتنه خود را بپوشانید.

 

اگر لباس شما نسبتاً ساده است تور بلند حاشیه دار قطعا می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد.

 

اگر کمی اضافه وزن دارید و می‌خواهید لاغر‌تر به نظر برسید به سراغ تور ساده و کم چین بروید. این تورها بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

 

وقتی می‌خواهید تورهای خیلی بلندی انتخاب کنید که دنباله شان روی زمین کشیده می‌شود بهتر است به فکر تهیه تور اضافه کوتاه هم باشید. تور اصلی را فقط برای عکاسی در آتلیه یا مراسم عقد روی سرتان بگذارید و قبل از رسیدن به سالن اصلی مراسم، تور کوتاه تر را روی سرتان قرار دهید و حتما دقت شود رنگ تور با رنگ پارچه لباس عروس همخوانی داشته باشد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.