2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
غلامحسین لطفی: دستم تنگ است

غلامحسین لطفی: دستم تنگ است

غلامحسین لطفی را که یادتان هست؟ همان بازیگر طنز اهل قزوین که به‌جز سریال‌های خانه به دوش و ما فرشته نیستیم در کارهای زیادی حضور داشته. او از اوضاع و احوالش اصلا راضی نیست و می‌گوید 10 سال است که بیکار است.

دوات آنلاین-غلامحسین لطفی را که یادتان هست؟ همان بازیگر طنز اهل قزوین که به‌جز سریال‌های خانه به دوش و ما فرشته نیستیم در کارهای زیادی حضور داشته. او از اوضاع و احوالش اصلا راضی نیست و می‌گوید 10 سال است که بیکار است.

 

حرف‌های این بازیگر 59 سال را به نقل از میزان بخوانید:

 

میلیارد نبوده و نیستم. کار دیگری هم به جز بازیگری بلد نیستم انجام بدهم. من ۱۰ سال است که کار نمی‌کنم و دستم تنگ است. اوضاع و احوالم به سختی می‌گذرد، اما چه می‌شود کرد؟. چاره‌ای به جز گذران سخت زندگی نداریم.

 

از ابتدای امسال تاکنون هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما نداشته ام. علاوه بر آن پیشنهادی برای بازی در یک سریال داشتم که متاسفانه به دلیل مشکل پا نتوانستم آن را بپذیرم.

 

سه سال پیش در حین فیلمبرداری از یک بلندی به پایین سقوط کردم و پایم آسیب دید. این آسیب دیدگی مدت‌هاست با من مانده و گاهی دردش افزایش پیدا می کند.

 

بیشتر بخوانید: فتحعلی اویسی: دلم برای بازیگری تنگ شده

 

در ابتدا که باید پیشنهاد باشد که نیست. اگر هم پیشنهادی باشد و من قبول کنم پولش پرداخت نمی شود. همین الان نزدیک به هشتاد میلیون از قسط آخر قراردادهایم باقی مانده که دریافت نکرده ام. متاسفانه جایی هم وجود ندارد که بخواهم از آن طریق احقاق حق کنم.

 

قراردادهای سینمایی هیچ اعتباری ندارد چون در محضر نوشته نمی شود و تنها یک برگه بین تهیه کننده و بازیگر است. به همین دلیل بر اساس این قرارداد نمی‌توان به جایی شکایت کرد.

 

بیشتر بخوانید: رضا رویگری: حال جسمی و روحی‌ام نسبت به قبل بسیار بهتر شده

 

وضعیت زندگی پیشکسوتان نامساعد است. کلاً در بازیگری ایران وقتی از یک سنی می گذری کنارت می‌گذارند. نه تنها من بلکه بسیاری از بازیگران هم نسل من امروز خانه نشین شده اند. چرا بعد از 34 بازی سینمایی این روزها هیچکس از سینما حالم را نمی پرسد؟

 

من به شدت دلتنگ بازی هستم. بازیگری عشق من است و آن را دوست دارم اما بالاخره باید اندک شرایطی برای بازگشت باشد.

 

 


پیشنهاد سردبیر: چگونه پف زیر چشم‌ها را از بین ببریم

 

پیشنهاد سردبیر: شهر زیرزمینی اویی؛ یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان

 

پیشنهاد سردبیر: آرایش‌تان را قبل از خواب حتما پاک کنید

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.