2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رپر متهم به قتل آزاد می‌شود

رپر متهم به قتل آزاد می‌شود

این جوان از همان ابتدا مدعی شد ناپدری‌اش را نکشته و زمانی که او از خانه خارج می‌شد این مرد زنده‌ بود. با این حال متهم در بازداشت به سر می‌برد تا اینکه کمیسیون 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کرد 50 درصد علت مرگ مقتول بیماری او بوده‌ است.

دوات آنلاین-حمیدرضا امیری صفت ملقب به حمید صفت خواننده رپ ایرانی که متهم به قتل ناپدری‌اش است امروز با وثیقه 600 میلون تومانی آزاد می‌شود.

حمید صفت مرداد ماه سال 96 در حمایت از مادرش با ناپدری‌اش درگیر شده و یک ضربه به او زده‌ که باعث به کما رفتن مرد میانسال شده‌ بود.

ناپدری حمید بعد از چند روز  جانش را از دست داد و خواننده رپ به اتهام قتل بازداشت شد.

این جوان از همان ابتدا مدعی شد ناپدری‌اش را نکشته و زمانی که او از خانه خارج می‌شد این مرد زنده‌ بود. با این حال متهم در بازداشت به سر می‌برد تا اینکه کمیسیون 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کرد 50 درصد علت مرگ مقتول بیماری او بوده‌ است.  

حمید صفت در جلسات بازجویی در خصوص آنچه روز حادثه رخ داده‌ بود گفت: پدر و مادرم زمانیکه کودک بودم از هم جدا شدند و مادرم حدود 12 سال قبل با هوشنگ ازدواج کرد، هوشنگ در آلمان یک مغازه داشت، همراه با مادرم در آنجا زندگی می‌کردند و هر چند وقت یک‌بار با مادرم به ایران می‌آمدند. مادرم و هوشنگ در خانه‌ای در خیابان شیخ‌ بهایی ساکن بودند و وسایل من نیز آنجا بود اما اکثراً در محل کارم ساکن بودم.

وی ادامه داد: هوشنگ فرد تندخویی بود و مدام مادرم را کتک می‌زد حتی یک بار بروی مادرم چاقو کشیده بود. او با همه اطرافیانش دعوا می‌کرد و با خانواده خودش نیز مدام درگیر بود و ما همیشه سعی داشتیم وی را آرام کنیم تا اینکه در تاریخ 24 مرداد ماه جاری برادرم که ساکن امریکا است با من تماس گرفت و گفت هوشنگ مادرم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و از من خواست که علت این کارش را جویا شوم.

حمیدصفت در ادامه اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود ساعت 13 آن روز (24 مرداد) مادرم تماس گرفت و گفت مربی آواز من قرار است به خانه برود که من نیز آماده شدم و به منزل رفتم. زمانیکه به خانه رسیدم هوشنگ روی مبل نشسته بود که من از او پرسیدم چرا با مادرم اینگونه رفتار کردی و او را کتک زدی . هوشنگ گفت کتک زدم که زدم، در این حین من گلدان شیشه‌ای را از نزدیک تلویزیون برداشتم و به سمت راست هوشنگ پرتاب کردم. گلدان را به سمت مخالف هوشنگ پرتاب کردم و قصد داشتم وی بترسد و از او زهرچشم بگیرم .سپس میزجلوی کاناپه را برگرداندم که هوشنگ به سمت من هجوم آورد.

متهم ادامه داد: زمانیکه هوشنگ به سمت من هجوم آورد مادرم مابین من و او قرار گرفت، در این لحظه یک ضربه به صورت هوشنگ زدم و درحالیکه او در معرض دیدم نبود چشم و بینی‌اش را گرفتم. در آن زمان همسایه‌ها سر رسیدند و مادرم در منزل را باز کرد. سپس هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا چاقو بردارد. من جلوی در ورودی آشپزخانه از پشت دستان وی را گرفتم که سمت چاقو نرود. او لیوان آب روی میز را با دست چپش برداشت که من لیوان را از دستش گرفته و به روی زمین پرت کردم. در نهایت همسایه‌ها ما را از هم جدا کردند و من مادرم را از آنجا بردم، بعد نیز از همسایه‌ها شنیدم آنها یکی دو ساعت نزد هوشنگ بودند و با وی حرف زده‌ و پس از ساعتی او را به بیمارستان برده‌اند.

پزشکی قانونی در اظهارنظر اولیه خود عنوان کرده‌ بود مقتول به دلیل ضربه شدید به قسمت آهیانه سرش جانش را از دست داده اما این نظر مورد اعتراض حمید صفت قرار گرفت و کمیسیون 7 نفره پزشکی تشکیل شد. این کمیسیون در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد مقتول دچار بیماری نیز بوده و 50 درصد علت مرگ او همین بیماری بوده‌است.

فرزندان مقتول که در خارج از کشور زندگی می‌کردند  سال گذشته با حضور در دادسرای جنایی تهران درخواست مجازات حمید صفت را مطرح کرده‌ بودند.

 

 

 


پیشنهاد سردبیر: با کارهای کوچک از خانه خود انرژی مثبت بگیریم

 

پیشنهاد سردبیر: چه افرادی می‌توانند از ایمپلنت استفاده کنند؟

 

پیشنهاد سردبیر: هرگز با این افراد ازدواج نکنید

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.