2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
 پسرنوجوان    چگونه به حمل مواد مخدر متهم شد؟

پسرنوجوان چگونه به حمل مواد مخدر متهم شد؟

پسر نوجوانی که با پاپوش داماد عمویش متهم به حمل و نگهداری یک کیلوگرم شیشه شده‌ بود با رای دادگاه تبرئه شد.

دوات آنلاین- پسر نوجوانی که با پاپوش داماد عمویش متهم به حمل و نگهداری یک کیلوگرم شیشه شده‌ بود با رای دادگاه تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین متهم که نوجوانی 16 ساله است و در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد، یک سال قبل در جاده رودهن دستگیر شد و ماموران همراه وی یک کیلوگرم شیشه پیدا کردند.

 

او امروز در جلسه محاکمه اتهام نگهداری مواد را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم و اصلا در جریان این مساله نبودم.

 

متهم گفت: چند سال قبل مادرم را از دست دادم و با پدرم زندگی می‌کردم و رابطه خوبی هم با خانواده پدری داشتیم. روز حادثه دخترعمویم تماس گرفت و به من گفت با شوهرش به خانه ما می‌آید تا با هم پیش فامیل برویم. من هم قبول کردم. دخترعمویم و شوهرش با هم آمدند و سوار ماشین شدیم و حرکت کردیم. در راه ایست بازرسی بود. ماموران به ماشین ما شک کردند. شوهر دخترعمویم بسته‌ای را به بیرون از ماشین پرت کرد. ماموران متوجه شدند و ما را تعقیب و متوقف کردند. زمانی که شوهردخترعمویم بازداشت شد ادعا کرد بسته مال من بود. درحالیکه من اصلا نمی‌دانستم درون بسته چیست و از کجا آمده‌ است. ماموران من را پیش بازپرس بردند. در انجا توضیح دادم که بسته به من مربوط نمی شود و من اصلا نمی دانم این بسته از کجا آمده‌ است. هرچند همانجا گفتم که این بسته مال من نبود اما بازپرس حرفم را قبول نکرد.

 

متهم گفت: من از کودکی مادر نداشتم و با پدرم زندگی می‌کردم. تنهایی زیاد من باعث شده‌ بود همیشه رویای پیشرفت داشته باشم و دلم می‌خواست درس بخوانم و شغلی پیدا کنم که بتوانم خانواده‌ای پرجمعیت برای خودم درست کنم چون می‌ترسیدم تنها بمانم. بعد از بازداشت هم دست از رویایم برنداشتم و حالا هم در کانون درس می‌خوانم و حتی توانستم دیپلم بگیرم و می‌خواهم درسم را ادامه بدهم. من آدم خلافکاری نبودم و نیستم و اصلا هم آن بسته را ندیدم به من اتهام اشتباه زدند.

با توجه به انکارهای متهم و بررسی سوابق تحصیلی و خانوادگی او قضات گفته‌های او را قبول و حکم بر برائت پسر نوجوان صادر کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.