2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در غرب استان تهران

توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در غرب استان تهران

ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 174 هزار و 960 عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند؛ بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 6 ميليارد ريال برآورد شد.

دوات آنلاین-فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال خبر داد.

 

سردار" محسن خانچرلی " با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به قاچاق کالا می کنند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد یک دستگاه تریلی پس از بارگیری لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به سمت جاده هاي غرب استان تهران در حال حرکت است.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محور "ساوه - شهريار" اعزام و پس از چندين ساعت تعقيب و مراقبت، در نهايتا خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 174 هزار و 960 عدد لوازم آرایشی قاچاق  کشف کردند؛ بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 6 ميليارد ريال برآورد شد.

 

سردار خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.