2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شخصیت افراد را بر اساس مدل چشم تشخیص دهید

شخصیت افراد را بر اساس مدل چشم تشخیص دهید

متخصصان زبان بدن می‌گویند چشم‌ها راست‌گوترین قسمت بدن هر فرد هستند و حتی اگر یک فرد در کنترل کلام و زبان بدنش بسیار ماهر باشد حرکت چشم‌ها می‌تواند واقعیت درونی او را فاش کند.

دوات آنلاین-متخصصان زبان بدن می‌گویند چشم‌ها راستگوترین قسمت بدن هر فرد هستند و حتی اگر یک فرد در کنترل کلام و زبان بدنش بسیار ماهر باشد حرکت چشم‌ها می‌تواند واقعیت درونی او را فاش کند. در این مطلب چند نکته درباره حالت چشم‌ها و ارتباطش با شخصیت افراد را بیان می‌کنیم.

چشمان درشت: نشان‌دهنده صفا و صمیمیت هستند. این افراد معمولا عاطفی، منصف و غیرتمند هستند و البته  به اغراق‌گویی تمایل دارند. آنها معمولا ذهنی روشن دارند، در دوستی خونگرم و مدیران موفقی هستند.

چشمان کم فاصله: حسودی و کوتاه نظری ویژگی بارز برخی افراد است که چشمان به هم نزدیک و کم فاصله دارند. زنان این گروه درون‌گرا و پنهان‌کار و حسابگری موفق در امور تجاری و سیاسی هستند.

چشمان نیمه‌باز: حس حیله‌گری و دلالی غیرقابل اعتماد را به طرف مقابل القا می‌کنند.

چشمان خمار: به مخاطب این حس را منتقل می‌کنند که افرادی احساسی هستند و بیشتر در رویا به سر می‌برند.

چشمان با فاصله زیاد و دور از هم: این افراد معمولا چنین ویژگی‌هایی دارند: سادگی، درستی، فکر باز، توقع زیاد از زندگی، زود باور، برونگرا، مردمی و وفادار.

چشمان برجسته و بیرون‌زده: این حالت چشمان صفات منفی مثل تنبلی ،پرسر و صدا و پر حرف و ظاهربین بودن را به مخاطب القا می‌کنند.

پلک‌های برجسته: این افراد معمولا باهوش و با استعداد  و دقیق هستند.

چشمان خندان و متبسم: شوخ بودن و داشتن قلب پاک از جمله ویژگی‌هایی است که این چشمان به مخاطب القا می‌کنند. 

چشمان بادامی: این نوع چشمان این حس را به مخاطب القا می‌کنند که فرد خودخواه و متکبر است.

چشمان ریز مثل کبوتر: این افراد اکثر طبع ملایم دارند. رازپوش و محتاط و محافظه کار، صادق و راستگو، مشکل پسند و کم صبر هستند، مردان این گروه مدیران و مشاوران قوی هستند.

چشم روباهی: نشان‌دهنده هوش و فراست بالا ،توانمندی کافی در مدیریت ارتباطات و قدرت فکری زیاد است. آنها از قلبی رئوف و مهربان  برخوردار است.  قدرت بیان بالایی برخوردار دارند اما اغلب ترجیح می‌دهد سکوت کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.