2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
با دو بازیگر زن شمالی بیشتر آشنا شوید

با دو بازیگر زن شمالی بیشتر آشنا شوید

آزاده صمدی سبک زندگی فعلی‌اش را دوست ندارد و می‌گوید اگر به خاطر شغلش نبود تهران نمی‌ماند. الیکا عبدالرزاقی می‌گوید از زندگی‌اش بسیار راضی است. فعلا هم قصد بچه‌دار شدن ندارد.

دوات آنلاین-هر دو بازیگر، هر دو شمالی و هر دو مدعی آشپزی به ویژه در پختن غذاهای محلی. اینها بخشی از تشابهات آزاده صمدی و الیکا عبدالرزاقی است. با زندگی این دو هنرمند بیشتر آشنا شوید.

ناراضی از سبک زندگی

بچه لاهیجان است، متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷. در دانشگاه سوره تاتر خوانده و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی حضور پررنگ داشته. فیلم‌های سینمایی آفریقا، سیزده، طبقهٔ حساس، ارغوان، گاهی،۵۰ کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، ساعت ۵ عصر و لابی از کارهای سینمایی است که از این بازیگر دیده‌ایم. او در این سریال‌ها هم حضور داشته: راه بی‌پایان، گاوصندوق، سی‌امین روز، حیرانی، انقلاب زیبا، پشت‌بام تهران، دیوار به دیوار و عالیجناب که در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

نکاتی را درباره زندگی آزاده صمدی بخوانید:

  • صمدی با این‌که می‌گوید نمی‌تواند به خودش امتیاز بدهد اما معتقد است بازیگر خوبی است و برای رسیدن به جایگاهی که دارد تلاش زیادی کرده و رنج کشیده است البته این رنج‌ها را خوشایند می‌داند.
  • صمدی در اوقات بیکاری موسیقی گوش می‌کند. نوع موسیقی انتخابی به حال و هوای آن روز و لحظه‌اش بستگی دارد.
  • خودش معتقد است خوش‌اخلاق و خوش‌خنده است آن هم در حالی که در حیطه کاری‌اش خیلی از مناسبات رعایت نمی‌شود و او از این مسئله می‌رنجد و عصبانی می‌شود اما در مجموع معتقد است اگر عشق و دوست‌داشتن وجود نداشته باشد آدم‌ها نمی‌توانند کار خودشان را انجام دهند. او برای این‌که خوش‌خلق باشد هر روز که از خواب بیدار می‌شود به خودش می‌گوید شاید امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد پس باید از حضور آدم‌ها در اطرافم لذت ببرم.
  • صمدی با این‌که از دو سال پیش وارد فضای مجازی شده اما از شرایط آن راضی نیست و می‌گوید فرهنگ استفاده از فضای مجازی وجود ندارد. خودش برای معرفی تئاتر هایی که کار می کند وارد این فضا شده و می گوید گاهی با اتفاقی هایی که در فضای مجازی رخ می دهد، تفریح می کند.
  • صمدی فقط روی بازیگر بودنش تعصب ندارد. او در عرصه آشپزی هم ادعا دارد و می گوید خوش‌مزه‌ترین غذاهای شمالی را می‌پزد و در کل آشپزی‌اش حرف ندارد.
  • این بازیگر سبک زندگی فعلی‌اش را دوست ندارد و می‌گوید اگر به خاطر شغلش نبود تهران نمی‌ماند.

درباره بهاره کیان‌افشار،  امیرمهدی ژوله و محمد بحرانی بیشتر بدانید.

راضی از زندگی

الیکا عبدالرزاقی نیاز به معرفی ندارد. یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران است که در حوزه طنز و کمدی تبحری ویژه دارد. درباره این بازگیر توانا بیشتر بدانید :

  • عبدالرزاقی متولد سال 1358 و زاده رامسر است به همین دلیل هم در پختن غذاهای شمالی تبحر ویژه‌ای دارد. او یک خواهر و یک برادر دارد. الیکا در بچگی اهل درس و مدرسه نبود و نمرات خوبی نمی‌گرفت. خودش می‌گوید هنوز هم با شنیدن اسم مدرسه و امتحان دچار اضطراب می‌شود. 
  • عبدالرزاقی همسر امین زندگانی است و می‌گوید از زندگی‌اش بسیار راضی است. فعلا هم قصد بچه‌دار شدن ندارد.
  • این بازیگر از سال 1376 در کلاس‌های تاتر استاد حمید سمندریان شرکت کرد و از جمله هنرجویان موفقی بود که دو نمایش دایره گچی قفقازی و ملاقات با بانوی سالخورده را با او کار کرد البته در شروع کار عبدالرزاقی شایعه‌هایی مطرح شد که چون او دوست صمیمی هدیه تهرانی است به این عرصه وارد شده اما عبدالرزاقی به همه ثابت کرد توانایی‌های زیادی در بازیگری دارد.
  • آشنایی عبدالرزاقی با مهران مدیری دریچه تازه‌ای را روی این بازیگر گشود. او در مشهد نمایشی را روی صحنه داشت که چند بازیگر از گروه مهران مدیری به تماشا رفتند و پس از آن خود مدیری با این بازیگر آشنا شد و از او دعوت به کار کرد. عبدالرزاقی وقتی سریال باغ مظفر در سال 85 از تلویزیون پخش شد به شهرت زیادی رسید و بعد از آن در کارهای زیادی با مهران مدیری همکاری کرد.

گنج مظفر، مرد هزار چهره، قهوه تلخ، شوخی کردم، ویلای من، عطسه، در حاشیه یک و دو از جمله کارهای مشترک عبدالرزاقی با مدیری است. او در سری اول برنامه دورهمی هم حضور داشت اما برنامهدر سری دوم دچار تغییراتی شد و عبدالرزاقی هم برای بازی در سریال آرماندو به گروه دیگری پیوست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.