2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آب‌وهوای کشور در اولین روز عید

آب‌وهوای کشور در اولین روز عید

فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز آینده ۲۵ و شش درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

دوات آنلاین-روز اول فرودین اکثر نقاط کشور هوایی صاف خواهند داشت. همچنین پیش‌بینی شده‌ است در هفته اول عید دمای هوا بالاتر برود و در این مدت در اکثر مناطق بارندگی هم نخواهیم داشت.

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی هوای کشور را برای فردا این‌طور پیش‌بینی کرده است:

  • پراکنده باران و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی خواهیم داشت.
  • بنا به داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی امروز (سه‌شنبه) ۲۹ اسفند ماه آسمان کشور صاف خواهد بود، همچنین در نیمه شرقی کشور افزایش دمای چهار تا شش درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
  • بعد از ظهر فردا (چهارشنبه اول فروردین ماه) موج کم دامنه‌ای از نوار شمالی عبور می‌کند. این موج سبب بارش پراکنده و وزش باد در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی خواهد شد.
  • پنجشنبه (دوم فروردین ماه) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان و ارتفاعات البرز شرقی این موج بارشی فعال بوده و سبب بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد می‌شود.
  • فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز آینده ۲۵ و شش درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین تهران در روز پنجشنبه کمی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.