2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیشنهادهایی برای بهترین هدیه به مادر

پیشنهادهایی برای بهترین هدیه به مادر

کادو برای مامان چی بخرم؟ این سوالی است که همیشه شب عید، موقع جشن تولد، روز مادر و هر مناسبت دیگری ذهن ما را به خود مشغول می‌کند. این بار ما پیشنهاداتی برای خرید هدیه مادرانه داریم . این نکات را بخوانید

دوات آنلاین-کادو برای مامان چی بخرم؟ این سوالی است که همیشه شب عید، موقع جشن تولد، روز مادر و هر مناسبت دیگری ذهن ما را به خود مشغول می‌کند.  این‌که بدانیم چه چیزی لازم دارد، از چه هدیه‌ای خوشحال می‌شود و چه طور می شود سلیقه‌اش را رعایت کرد خیلی مهم است. این بار ما پیشنهاداتی برای خرید هدیه مادرانه داریم البته این پیشنهادات شامل عطر و وسایل خانه نمی‌شود. چون اولی را همه می‌دانیم و وسایل خانه هم اصلا هدیه خوبی نیست. پس این نکات را بخوانید:

  • لباس خواب یکی از پیشنهادات ما است. چون مادران همه حواس خودشان را به خرید لوازمی برای منزل می‌دهند و برای خودشان هم در نهایت مانتو و لباس‌های مجلیس می‌خرند و خرید لباس خواب آخرین اولویت آنها است.
  • مادر شما ابرقهرمان شما است. پس می‌توانید برای او لباس ورزشی بخرید تا اگر اهل باشگاه رفتن است از آن استفاده کند و در غیر این صورت در خانه بپوشد. لباس ورزشی احساس طراوت به مادران می‌دهد و باعث می‌شود هنوز خود را جوان احساس کنند.
  • اگر مادرتان اهل سفر است چمدان چرخ‌دار که البته وزن زیادی هم نداشته باشد برای او بسیار مفید است.

  • تکه چرم‌های کوچک که بتوان آن را روی کمد شخصی ، میز آرایش، میز تحریر گذاشت از دیگر توصیه‌های ما است. البته چرم‌های طراحی شده و نقش و نگاردار انتخاب و سعی کنید حتما رنگ‌های شاد داشته باشد.
  • کالاهای شیشه‌ای، بلوری و کریستالی کوچکی که بتوان از آن مانند مجسمه برای تزیین اتاق و ویترین استفاده کرد، پیشنهاد دیگر ما است.

  • این روزها می‌توانید با کمی جست‌وجو تابلوهای کوچک با قاب‌های فانتزی پیدا کنید.
  • اگر می‌خواهید کیف دستی بخرید حتما کیفی را انتخاب کنید که علاوه بر مدرن بودن مفید هم باشد و جاهای مختلف برای وسایل گوناگون داشته باشد. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم از تولیدات داخلی خرید کنید.
  • یک روسری با طرح مناسب سن مادر می‌تواند هدیه‌ای مفید باشد البته نباید طرح آن طوری باشد که مادر احساس پیری کند. بلکه باید القاکننده حس سرزندگی و نشاط باشد.

  • جعبه جواهر کوچک و شیک به انتخاب خودتان حتما مادر را خوشحال خواهد کرد حتی اگر جواهرات زیادی نداشته باشد. علاوه بر جعبه‌های کلاسیک این روزها کیف‌های کوچک چرمی که شبیه کیسه‌های درهم قدیمی است هم در بازار پیدا می‌شود. باز هم تاکید می‌کنیم رنگ شاد را انتخاب کنید.
  • اگر قصد خرید گل دارید ما به شما توصیه می‌کنیم گلدان بخرید. توجه کنید گیاهی که انتخاب می‌کنید مناسب فضای خانه او باشد. نوع خاک و اندازه گلدان هم بسیار مهم است.

  • گل‌سر و سنجاق سرهایی که دست‌ساز است در خیلی از فروشگاه‌ها و بازارچه‌ها پیدا می‌شود و می‌تواند مادرتان را از صمیم قلب خوشحال کند. توصیه می‌کنیم گل سر معمولی نخرید. دست‌ساز بودن ارزش آن را بالا می‌برد و باعث می‌شود هدیه مناسبی محسوب شود.
  • آیینه‌های کوچک کیفی پیشنهاد دیگر ما است البته ترجیحا آیینه‌های دردار بخرید تا در کیف خش نیفتد و خراب نشود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.