2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ایده‌های خاص و لاکچری برای کادوپیچ کردن هدیه

ایده‌های خاص و لاکچری برای کادوپیچ کردن هدیه

اگرچه جعبه‌های تزیین شده و آماده این روزها با تنوع زیاد در بازار وجود دارند اما کادوپیچی با خلاقیت و سلیقه خودتان چیز دیگری است.

دوات آنلاین-نحوه ارائه یک هدیه علاوه بر جذابیتی که به آن می‌بخشد، نشان‌‌دهنده توجهی است که شما به فرد گیرنده هدیه دارید. در این بین، اگر کادوپیچی با خلاقیت و سلیقه خودتان انجام شود، جذابیت  بیشتری برای گیرنده هدیه خواهد داشت. این کار به‌سادگی و اغلب با استفاده از ابزار و وسایلی که در منزل دارید مثل کاغذ سفید، مجله، روزنامه، نوارهای رنگی و خرده‌ریزهای تزیینی انجام شدنی‌ است. در ادامه چند ایده جالب و مقرون به‌صرفه برای تزیین هدیه‌ها معرفی می‌کنیم.

یک کادوی بسته‌بندی شده با عکسی خاطره‌انگیز یادآور بهترین لحظه‌های زندگی است.

 کمک گرفتن از عکسی خاطره‌انگیز

یک کادوی بسته‌بندی شده با عکسی خاطره‌انگیز یادآور بهترین لحظه‌های زندگی است. این نوع کادوپیچی به یادماندنی می‌تواند از طرف شما به عزیزا‌نتان باشد. برای این نوع بسته‌بندی بهتر است از کاغذ کادوی ساده و بدون طرح و نخ کنفی برای قرار دادن یک عکس روی بسته استفاده کنیم.

 

تزیین هدیه با خوراکی

این نوع بسته‌بندی مناسب هدیه دادن به بچه‌هاست. کافی است کادوی مد نظر را با کاغذ سفید، کاهی یا رنگی بدون طرح کادوپیچ کنید و روی کادو را با اسباب‌بازی کوچک، چند تا مدادرنگی یا خوراکی مورد علاقه کودک تزیین کنید.

 

از نوارهای رنگی غافل نشوید

احتمالا انواع نوارهای رنگی پارچه‌ای و کاغذی و کامواهای رنگی در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. برای این بسته‌بندی کمی باید حوصله به خرج دهید. به این ترتیب که ابتدا هدیه مد نظر را با یک کاغذ بدون طرح بپیچید، سپس مطابق تصویر از نوارهای رنگی به صورت تار و پود در بخشی از آن  برای تزیین استفاده کنید.

 

کادو را بقچه‌پیچ کنید

همه ما در خانه‌های‌مان پارچه‌های رنگی زیادی داریم که باقی مانده لباس‌ها و چیزهای دیگری است که قبلا دوخته‌ایم. این پارچه‌ها برای پیاده‌سازی این ایده کارایی دارند. این روش چیزی شبیه به بقچه‌پیچ کردن است. برای گره زدن می توانید از خود پارچه استفاده کنید یا آن را با روبان رنگی ببندید. پیشنهاد می‌شود از پارچه‌های قدیمی‌تر استفاده کنیم و حس نوستالژی را در گیرنده هدیه ایجاد کنیم.

برای هدیه کیسه بدوزید

برای هدیه کیسه بدوزید

یکی از ساده‌ترین نوع بسته‌بندی برای هدیه‌های کوچک استفاده از کیسه‌های کنفی یا دوخت کیسه با هر تکه پارچه‌ای است که به‌راحتی در خانه‌ها پیدا می‌شود. برای جذاب‌تر شدن بسته می‌توانید در محل گره‌زدن با روبان از چند شاخه گل یا برگ خشک هم استفاده کنید.

 

منابع: pinterest، shutterfly

مترجم : فاطمه قاسمی/ روزنامه خراسان

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.