2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برای پیاده‌روی چه کفشی را انتخاب کنیم

برای پیاده‌روی چه کفشی را انتخاب کنیم

کفش های مناسب برای پیاده روی معمولا سفت بوده و به راحتی خم نمی شوند؛ در حالیکه، کفش های مناسب دویدن، انعطاف بیشتری داشته و راحت تر خم می شوند.

دوات آنلاین-ورزش همیشه هم عامل سلامتی نیست، اگر کفش درستی را برای ورزش کردن انتخاب نکنید بدنی زیبا و سالم نخواهید داشت و قطعا مضررات ورزش برای شما بسیار بیشتر از ورزش نکردن است. برای انتخاب کفش مناسب ورزش حواستان به نکات زیر باشد

 

  • کفش های مناسب برای پیاده روی معمولا سفت بوده و به راحتی خم نمی شوند؛ در حالیکه، کفش های مناسب دویدن، انعطاف بیشتری داشته و راحت تر خم می شوند. بنابراین، اگر قصد انجام هر دو کار را دارید، دو کفش مجزا خریداری کنید.
  • آگاهی از انحنا و فرم پاها در انتخاب کفش راحت، نقش مهمی ایفا می کند. البته بیشتر مارک های معروف کفش هایی تولید می کنند که برای انواع پاها مناسب باشد.
  • اینکه در بزرگسالان سایز پاها تغییر نمی کند، یک باور غلط می باشد. در واقع، به مرور زمان سایز پاها تغییر می کند؛ بنابراین، سالی دو مرتبه پاهای خود را اندازه بگیرید. البته بین مارک های مختلف سایزها متفاوت می باشد؛ پس بر اساس مارک مورد نظرتان سایز پاهایتان را بشناسید.

  • پاها در اثر کارکردن و راه رفتن و یا دویدن در طی روز متورم شده و بزرگتر خواهند شد؛ بنابراین، شب کفش خود را خریداری کنید تا بعدا مشکلی با سایز کفش پیدا نکنید.
  • هنگام دویدن و یا راه رفتن، حتما از جوراب استفاده کنید. بهتر است از جوراب های ارتز – که سبب بهبود عملکرد و یا کاهش درد شده و از پیشرفت بدشکلی در اندام جلوگیری می کند - استفاده نمایید تا پاهای شما کاملا با کفش جفت و جور گشته و سلامت پاهای شما تضمین شود.
  • همیشه باید حدود 2 سانتی متر بین شست پا و جلوی کفش فاصله باشد. بنابراین، نباید کفشی را بخرید که پنجه پایتان را محکم بگیرد.

برای انتخاب کفش مردانه شیک از این راهنمایی‌ها کمک بگیرید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.