2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه کفش و شلوار را ست کنیم؟

چگونه کفش و شلوار را ست کنیم؟

اگر شلوار و کفش را درست ست کنید و اصول آن را بلد باشید بسیار خوشتیپ و خاص خواهید شد.

دوات آنلاین-ست کردن شلوار با کفش کار سختی نیست هرچند فن مخصوص خود را دارد و اگر بدون آگاهی کفش و شلوار انتخاب کنید قطعا تیپتان خراب خواهد شد.ازطرفی اگر شلوار و کفش درست ست کنید و اصول آن را بلد باشید بسیار خوشتیپ و خاص خواهید شد.

 

با شلوار مشکی کفش سفید نپوشید و سعی کنید کلا با شلوار مشکی کفش روشن نپوشید تنها کفش هایی که میتوانید با شلوار مشکی بپوشید کفش مشکی است و کفش هایی که رنگ پا هستند.

 

ست کردن شلوار قرمز راحت است میتوانید آن را با کفش های آبی، مشکی، نقره ای و خاکستری ست کنید، شلوار قرمز با کفش خاکستری برای کسانی که تیپ کلاسیک می‌پسندند مناسب است.

شلوار سفید را راحت بپوشید و با هر کفشی که دوست دارید ست کنید، برای ست کردن شلوار سفید با کفش هیچ قانون خاصی وجود ندارد .

 

شلوار جین، فرقی نمیکند آبی تیره باشد یا روشن آن  را میتوانید با هر رنگ کفشی که دوست دارید بپوشید فرقی نمیکند کفش تان اسپرت باشد یا پاشنه بلند.

 

اگر شلوار قهوه ای دارید میتوانید با آن کفش مشکی، کرمی و قهوه ای ست کنید. اگر شلوارتان قهوه ای روشن است میتوانید با آن کفش قرمز هم بپوشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.