2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کافه ها؛ مکانی برای آرامش
پیشنهاد ویژه برای گذراندن ساعتی خوش

کافه ها؛ مکانی برای آرامش

نبود حیاط و باغچه در خانه‌های امروزی مهمانی‌های دوستانه و کاری را کمی سخت کرده‌است اما جایگزیی هم برای آن وجود دارد. کافه‌هایی که می‌تواند هم بصرفه باشد و هم محیطی آرام برایتان ایجاد کند. البته هر کافه‌ای برای قرارهای دوستانه شما خوب نیست قطعا یک بیزینسمن نمی‌تواند در همان محیطی که یک شاعر و نویسنده دوست دارد، احساس راحتی کند. پس کافه‌هایی را انتخاب کنید که چیدمان و فضای آن با سلیقه مهمانهایتان سازگار باشد.

دوات آنلاین-خانه‌های کوچک امروزی هیچ وقت جای خوبی برای یک قرار دوستانه نیست خصوصا اگر بخواهید بیشتر وقت را صرف بودن کنار دوستان بکنید و کمتر مشغول پذیرایی باشید. نبود حیاط و باغچه در خانه‌های امروزی مهمانی‌های دوستانه و کاری را کمی سخت کرده‌است اما جایگزیی هم برای آن وجود دارد. کافه‌هایی که می‌تواند هم بصرفه باشد و هم محیطی آرام برایتان ایجاد کند. البته هر کافه‌ای برای قرارهای دوستانه شما خوب نیست قطعا یک بیزینسمن نمی‌تواند در همان محیطی که یک شاعر و نویسنده  دوست دارد، احساس راحتی کند. پس کافه‌هایی را انتخاب کنید که چیدمان و فضای آن با سلیقه مهمانهایتان سازگار باشد.

اگر اهل سکوت و سیگار و کتاب هستید و قهوه‌های گرم دلتان می‌خواهد کافه نزدیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کافه نزدیک فضای بزرگ و جالبی را ایجاد کرده و طراحی داخلی آن با خیلی از کافه‌های متداول و مرسوم متفاوت است. یکی از کارهای خوب کافه این است که به سبک بعضی کافه‌های دیگر فضای افراد سیگاری و غیر سیگاری را از هم جدا کرده.

نوستالژی بازها کافه‌هایی را انتخاب می‌کنند که بوی عود و صدای خشدار گرامافون در آن طنین‌انداز باشد پس اگر نوستاژی را دوست دارین یا دوست قدیمی را بعد از سالها دیده‌اید و می‌خواهید یادی از ایام جوانی بکنید به کافه گودو بروید

کافه‌ای که ده سال پیش سر خیابان فلسطین بود و پاتوق دانشجوها. بعدها کافه گودو با آن گرامافون قدیمی و صفحه‌های موسیقی کلاسیک و راک‌اش به تئاترشهر و محل کار صاحب‌اش، همایون غنی‌زاده، نزدیک‌تر شد. کلاب‌ساندویچ‌ها و قهوه‌ترک‌های گودو برای خودش مشتری‌های همیشگی و خاص داشت. بعدتر همایون غنی‌زاده شعبه‌ی دوم گودو را در مرکز خرید گاندی باز کرد.

سینمادوستها و اهالی سینما آرامش را در کافه سینما پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید برای لحظاتی شلوغی خیابان تجریش و خستگی ترافیک را فراموش کنید اگر می‌خواهید یک غم قدیمی را که گلویتان را فشار می‌دهد و خاطره‌ای تلخ که برایتان یاداوری شده فراموش کنید سری به کافه سینما بزنید

این کافه در فضای باغ فردوس و در کنار یکی از جالب ترین موزه های تهران قرار گرفته است. وقتی از شلوغی، دود و ترافیک تجریش می گذرید و وارد کافه میشی اصلا انگار وارد یک دنیای دیگه شده اید. در ضمن کافه سینما خیلی هم بزرگه و ۱۳۰ تا صندلی برای نشستن و دو تا فضای داخلی و بیرونی دارد. حتی جشن‌ تولد و مهمانی‌های بزرگتر از قرار های دو یا سه نفره را می‌توانید در این کافه برگزار کنید.

 

بیزینسمن هستید و می‌خواهید یک قرارکاری خارج از دفتر کار داشته باشید تا راحتتر صحبت کنید؟پس کافه ویکولو را انتخاب کنید.

ایتالیا را به کوچه و پس کوچه هایش میشناسند. با آن معماری خاص و چشم نواز گویی که در پس هر پیچ دنیایی شگرف نهفته است. این کوچه ها با کافه و رستوران هایش، با میزها و صندلی ها و چتر های رنگی و مردمان شادمانش به قدری جذاب بوده که آوازه اش به گوشه و کنار دنیا رسیده است. این کوچه های دوست داشتنی و دیدنی ویکولو نام دارند.

کافی شاپ و گریل ویکولو با معماری خاصش همانند رمی کوچک است که تجربه ای متفاوت برای مهمانانش رقم می زند. این کافه دقیقا فضایی مانند کافه های ایتالیا را برای شما تداعی می کند، مبلمان ها، سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی ، نوع سرو نوشیدنی ها، همه این ها هم در فضای باز کافه به چشم می آید هم در فضای داخلی آن.

پالادیوم پاساژی است که لاکچری بازها و طرفداران مارک‌های مختلف آنجا را برای خرید انتخاب می‌کنند. هرچند فضای کافه‌های این پاساژ چندان مناسب قرارهای دوستانه و کاری و خاطره بازی نیست اما فودکورت پالادیوم برای نوشیدن یک قهوه و خستگی به درکردن مناسب  و ارامبخش است

معماری هنرمندانه، نور پردازی حرفه ای و استفاده از سیستم پخش موسیقی، تضمین کننده جذابیت فضای کافه رستوران است. اینجا بسیار متفاوت تر از یک کافی شاپ در یک مرکز خرید است. مکانی لوکس و در عین حال آشنا و دوستانه که چه به تنهایی و چه در کنار دوستانتان از آن لذت خواهید برد. فضایی که می تواند جای مناسبی برای مراودات دوستانه و حتی مذاکرات کاری و تجاری شما باشد.

 

منوی ویژه کافه رستوران نیز توسط اساتید و متخصصین داخل و خارج از کشور تهیه شده و توسط پرسنل حرفه ای این بخش با علاقه و خلاقیت، به بهترین نحو با تازه ترین و بهترین مواد اولیه آماده، تزئین و سرو می شود. در این منو، غذاها و نوشیدنی هایی در نظر گرفته شده است که در برگیرنده هر نوع ذائقه و سلیقه ای است؛ از گوشت های گریل سفید و قرمز شده تا بشقاب سبزیجات، از عرقیات سنتی ایرانی و انواع نوشیدنی های سرد تا قهوه ها و دمنوش های گیاهی مرغوب.

 

 زندگی‌ها تلگرامی و نوشته‌ها کامپیوتری شده دیگر کمتر کسی دوات و لیقه را می‌شناسد و صدای جیر جیر هنرمندانه تقریبا در هیچ خانه‌ای نیست. اگر دلتنگ بوی دوات و صدای قلم شده‌اید  به کافه انجمن خوش نویسان یکی از شعبه های کافه کتاب بروید فضای داخلی این کافه معماری و جذابیت خاصی داره. فضاا بسیار دوستانه است و محلی عالی برای دورهمی های دوستانه. مبلمان ها بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند. صندلی های لهستانی، میز های کوچک، همه محیطی گرم و صمیمی را به وجود آورده است تا از بودن در آن و وقت گذرانی خود لذت ببرید.

اگر دانشجو هستید و می‌خواهید زندگی در خوابگاه را برای چند ساعت فراموش کنید و یاد خانه کنید به کافه شمرون بروید  کافه شمرون هم محیطی آرام دارد کافه‌ای در دل باغ موزه ، تلفیق فضای کافه و باغ محیطی متفاوت و در عین حال جذاب رو پدید آورده که می شود ساعت ها در آن نشست و از بودن آنجا لذت برد.

هرچند این کافه فقط مناسب یک گپ دوستانه و دانشجویی است .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.