2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
حس و حال پدر شدن از زبان رضا قوچان‌نژاد

حس و حال پدر شدن از زبان رضا قوچان‌نژاد

به همه کسانی که ازدواج کرده اند توصیه می کنم پدرشوند تا بفهمند چقدر شیرین است. امیدوارم هر کسی که بچه دوست دارد، زود بچه‌دار شود. واقعا حس خوبی است

دوات آنلاین-رضا قوچان‌نژاد به‌تازگی پدر شدن است. او تولد فرزندش را مهم‌ترین اتفاق خوب امسال می‌داند. گوچی در گفت‌وگویی با خبرورزشی درباره حس و حال پدر شدن صحبت کرده است که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید:

  • امسال بهترین اتفاق زندگی‌ام این بود که بچه ام به دنیا آمد و صاحب یک پسر شدم خداراشکر که پسرم سالم به دنیا آمد. باحضورش زندگی ما را خیلی شیرین‌تر کرد. خیلی رنگ زندگی‌مان عوض شده است. از هر لحاظی مثبت ہود.
  • پدر شدن خیلی چیز عجیب و غریبی است .نمی توانم کامل حس پدر شدن را توضیح بدهم. به همه کسانی که ازدواج کرده اند توصیه می کنم پدرشوند تا بفهمند چقدر شیرین است. امیدوارم هر کسی که بچه دوست دارد، زود بچه‌دار شود. واقعا حس خوبی است
  •  به جرات می گویم پدر شدن زیباترین و قشنگ ترین چیز دنیاست. وقني همسرم ۹ ماه باردار بود نمی دانستم باید چه حسی داشته باشم چون تابه حال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. نمی دانستم باید دقیقا به چه چیز فکر کنم وقتی پسرم به دنيا آمد و او را دیدم اشک از چشمهایم امد. هم من وهم همسررم اشک شوق می‌ریختیم و حس می‌کردیم خیلی خوشبخت هستیم واقعاخداراشکر.
  • ما امیدواریم در آینده اگر خدا بخواهد دوباره بچه دار شویم. این دیگر دست خداست و دست خودمان نیست. اگر می‌شد خودمان انتخاب کنیم، فرزندهای بیشتری می خواهیم. دوست داریم پسرمان یک برادر با یک خواهر داشته باشد. اگر خدا بخواهد و قسمت شود، ان شاءا... در آینده دوباره بچه دار می شویم. الان فعلا تمام حواسمان به پسرمان است و از حضور او در زندگی مان لذت می بریم.
  • من تا الان برای بچه‌داری اصلا مشکلی نداشته ام و شب ها تا صبح راحت خوابیده ام. اینقدر همسرم و خانواده خودم و همسرم در این مدت کمک کرده اند که واقعأ من اذیت نشده ام و شبها به خوبی می توانم استراحت کنم. فضا طوری است که تمرکزم روی فوتبال است. فوتبالیست حرفه ای باید شب‌ها خوب استراحت کند. خواب بازیکنان باید منظم باشد. من همیشه صبح‌ها  تمرین می کنم، طبیعتا خوب نیست که بخواهم تا ساعت ۳، ۴ صبح بیدار و مواظب بچه باشم، در این صورت فوتبال بازی کردن برایم سخت می شود. ولی خدا را شکر تا الان با کمک هایی که به من و همسرم از سوی دو خانواده شده، واقعأمشکلی نداشتم.
  • وقتی به خانه می رسم معمولا به بازی با بچه ام مشغول می‌شوم و بعد استراحت می کنم. باید همین جا از خانواده هایمان تشکر کنم. به قول معروف زحمت را از دست من می گیرند و به دست خودشان می‌دهند.
  • این‌که پسرم فوتبالیست شود یا نه واقعا بستگی به او دارد. برای من اصلا مهم نیست او فوتبالیست شود یا نه؟ مهم این است که بچه‌ام خوشحال باشد و خوشبخت. دوست دارم هر کاری را که دوست دارد، انجام بدهد. دوست ندارم برخلاف علایقش عمل کند. من هیچ وقت نمی خواهم پسرم یا بچه هایم را به سمتی هل بدهم و بگویم دوست دارم به سمت فوتبال پاچیز دیگری بروید. دوست دارم بچه هایم را راهنمایی کنم، دوست دارم حمایت من را پشت خود احساس کنند. کمک می کنم به چیزی که دوست دارند برسند و دوست دارم به کاری که به آن واقعأ علاقه مند هستند، بچسبند و آن را انجام بدهند. من هم سعی ام را می کنم تا آنها در زندگی شان موفق باشند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.