2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
15 سال حبس به جرم ربودن و آزار کودک 18 ماهه

15 سال حبس به جرم ربودن و آزار کودک 18 ماهه

کودک بدون پوشک و به پشت کف زمین خوابانده شده‌بود و متهم هم لباسی بر تن نداشت ما همگی اورا دیدیم. در توالت قفل شده‌بود ما در را شکستیم و وارد شدیم و متهم دروغ می‌گوید که قصد بدی درباره کودک نداشته‌ است.

دوات آنلاین- پسر جوانی که متهم است قصد ازار کودکی را داشت به 15 سال و 6 ماه حبس محکوم شد

به گزارش خبرنگار ما یک سال قبل به ماموران پلیس خبر دادند جوانی 19 ساله دختربچه‌ای 18 ماهه را ربوده و قصد ازار او را داشته است پدر این کودک گفت از طرف یکی از اقوام به عروسی دخترش دعوت شدیم وقتی به تالار رفتیم دختر 18 ماهه‌ام پیش من بود چند دقیقه بعد بهانه کرد من او را بغل یکی از بچه‌های فامیل دادم و خواستم که او را پیش همسرم ببرد چند دقیقه بعد از طریق همسرم متوجه شدم که بچه به او نرسیده‌ و  گم شده‌ است سراغ کسی که بچه را به او داده‌بودم رفتم و گفتم بچه را چه کردی گفت یکی از پسران فامیل داماد بچه را از من گرفت و گفت به مادرش می‌رساند دنبال آن پسر گشتیم پیدایش نکردیم تا اینکه پسری جوان از دوستان داماد آمد و گفت که  در توالت قفل شده‌بود و وقتی در را شکستند  پسری که دختر من را با خودش برده‌بوده پیدا کردند در حالیکه عریان بوده و بچه را هم کف توالت بدون لباس و پوشک خوابانده‌است

 با بازداشت متهم وی مدعی شد یک سوء تفاهم پیش آمده‌ است اما بعد گفت قصد آزار کودک را داشته که موفق به اینکار نشده‌است

با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست متهم روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت او یکبار دیگر ربایش کودک و قصد ازار او را رد کرد اما چهارشاهد که همگی غریبه بودند در برابر قضات شهادت دادند که کودک را عریبان وسط راهروی دستشویی دیده‌اند یکی از شاهدان گفت: کودک بدون پوشک و به پشت کف زمین خوابانده شده‌بود و متهم هم لباسی بر تن نداشت ما همگی اورا دیدیم. در توالت قفل شده‌بود ما در را شکستیم و وارد شدیم و متهم دروغ می‌گوید که قصد بدی درباره کودک نداشته‌است.

با پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به تحمل 15 سال حبس به خاطر ادم ربایی و 6 ماه حبس به خاطر کودک آزاری محکوم کردند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.