2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
مدال طلای غزل سلطانی در تکواندو نونهالان جهان

مدال طلای غزل سلطانی در تکواندو نونهالان جهان

غزل سلطانی با شکست تمامی حریفان خود سکوی قهرمانی وزن 47- کیلوگرم سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 را به نام خود ثبت کرد

دوات آنلاین-غزل سلطانی با شکست تمامی حریفان خود سکوی قهرمانی وزن 47- کیلوگرم سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 را به نام خود ثبت کرد.

سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز و تا روز یکشنبه (5 شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

غزل سلطانی نماینده وزن 47- کیلوگرم ایران،در نخستین دیدار با «یاسمینا ناربایوا» از قزاقستان مبارزه داشت که به علت نرسیدن نماینده قزاقستان به وزن قانونی این هوگوپوش انصراف داد و نماینده کشورمان راهی مرحله دوم شد. سلطانی در دومین دیدار به مصاف «نیاکرا ساوا» از بلاروس رفت و با نتیجه 25 بر صفر پیروز شد. او در ادامه رو در روی «ورا پروتسوتائوا» اوکراینی قرار گرفت و با نتیجه 28 بر 4 در پایان راند دو به برتری رسید.

سلطانی در چهارمین مبارزه خود با «ماریا کلارا پاچکو» از برزیل پیکار کرد و 13 بر 7 حریف را شکست داد. او در فینال نیز با نتیجه 22 بر 2 و در پایان راند دوم برابر «ایسیل زافر» از ترکیه به پیروزی رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 هدایت دختران ایران برعهده نیلوفر صفریان به عنوان سرمربی و معصومه محمدیان، راضیه و بهناز مژده به عنوان مربیان است.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.