2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سرمربی تیم ملی تکواندو: شاید در برخی اوزان نیازی به اعزام به گرندپری‌ها نباشد

سرمربی تیم ملی تکواندو: شاید در برخی اوزان نیازی به اعزام به گرندپری‌ها نباشد

افرادی که به دلیل رنک بالا در رده بندی فدراسیون جهانی کارت دعوت از فدراسیون جهانی را دریافت می‌کنند باید به مسابقات اعزام شوند

دوات آنلاین-سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تاکنون هیچ تماسی از فدراسیون برای بررسی وضعیت خدابخشی و اسبقی گرفته نشده است.

مهدی بی باک درباره جزئیات جلسه روز شنبه برای رسیدگی به وضعیت مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی و احتمال حضور این دو تکواندوکار در مسابقات گرندپری، اظهار کرد: من از جریانات جلسه روز شنبه و حرف‌هایی که در جلسه گفته شده است اطلاعی ندارم. تا به این لحظه فرهادیان یا فرد دیگری از فدراسیون تکواندو درباره جزئیات جلسه و همفکری برای حل مشکلات مربوط به وضعیت خدابخشی و اسبقی با من صحبت نکرده است. بنابراین اجازه دهید تصمیم گیری درباره وضعیت این دو تکواندو کار را در چند روز آینده اعلام کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو ادامه‌ داد: درباره حضور در گرندپری‌ها هم باید بگویم که افرادی که به دلیل رنک بالا در رده بندی فدراسیون جهانی کارت دعوت از فدراسیون جهانی را دریافت می‌کنند باید به مسابقات اعزام شوند، اما این اعزام‌ها منوط به آن است که ما تصمیم بگیریم در چه اوزانی تکواندوکاری را به گرند پری بفرستیم. احتمال دارد در برخی از اوزان نیازی به اعزام به گرندپری ها نباشد.

بی باک درباره صحبت‌های اخیر مبنی بر خط زدن بهنام اسبقی در فرودگاه در زمان اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی، گفت‌: درباره این مسائل بارها حرف زده‌ایم. در حال‌ حاضر با توجه به آرامشی  که در فضای تکواندو ایجاد شده است نیازی نمی بینم که راجع‌ به این مسائل دوباره صحبت کنم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی در پایان گفت‌: هر فردی که بخواهد به تیم‌ ‌ملی خدمت کند باید تلاش کند. برای پوشیدن هوگوی تیم‌ ‌ملی تکواندو هر کسی بهتر باشد اعزام می‌شود و چیز دیگری در این رابطه تاثیرگذار نیست.

منبع:ایسنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.