2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محدودیت‌هایی برای آموزش رفتار جنسی

محدودیت‌هایی برای آموزش رفتار جنسی

اگر بخواهیم در حوزه رفتار جنسی حتی در سنین جوانی آموزش داشته باشیم، ممکن است افرادی مخالف باشند و بگویند، آموزش در این زمینه تبلیغ یا شیوع رفتار جنسی است.

دوات آنلاینکودکان با جسمشان آشنا نیستند و حوادث چند ماه گذشته و تعرض به چند کودک، اهمیت آموزش محدود و برنامه‌ریزی‌شده مسایل جنسی به کودکان را ضروری کرده است. از سوی دیگر، بسیاری از طلاق‌ها، به دلیل مشکل در برقراری رابطه جنسی زوج‌ها است. آموزش و پرورش با توجه به ساختار ثابت و نظام حاکم بر آن، سعی می‌کند به این مسایل مهم ورود نکند.

قائم مقام وزیر بهداشت نیز با اشاره به وجود محدودیت‌های فرهنگی برای آموزش روابط جنسی اظهار کرد: اگر بخواهیم در حوزه رفتار جنسی حتی در سنین جوانی آموزش داشته باشیم، ممکن است افرادی مخالف باشند و بگویند، آموزش در این زمینه تبلیغ یا شیوع رفتار جنسی است.

ایرج حریرچی به ایلنا گفت: آموزش در این مسائل با توجه به شرایط فرهنگی و قوانین کشور با همکاری نهادهایی مانند آموزش و پرورش و مساجد در مناطقی که رفتارهای پرخطر وجود دارد، تا حدودی انجام شده است. اما یک سری محدودیت‌های فرهنگی و نظرات متفاوت در این زمینه وجود دارد. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.