2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب نمی‌شود

برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب نمی‌شود

شورا بنا ندارد برای شهرداری سرپرست انتخاب کند و آقای نجفی پس از انتخاب در جلسه رسمی فردا، چهارشنبه‌، کارش را به‌عنوان سرپرست آغاز می‌کند تا حکم تصدی پست شهرداری به امضای وزارت کشور برسد.

دوات آنلایندر حالی که در چند روز گذشته برخی اعضای شورای شهر پنجم تهران همچون مرتضی الویری، رئیس سنی شورا اعلام کرده بودند تا زمان تایید حکم شهرداری محمدعلی نجفی در وزارت کشور، برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب می‌شوند، یکی از اعضای شورا اعلام کرد شورا بنا ندارد برای شهرداری سرپرست انتخاب کند.

به گزارش دوات‌آنلاین، پیش از این اعلام شده بود که از یکم شهریور که دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در تهران به پایان می‌رسد، از بین کارکنان شهرداری یک نفر به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود. حتی برخی رسانه‌ها، گرینه‌هایی را هم برای این سرپرستی موقت مطرح کردند و نام افرادی همچون علی اشراقی، رییس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران و  مصطفی سلیمی شهردار سابق مناطق تهران برده شد.

اما حجت نظری، عضو شورای پنجم شهر تهران به دوات‌آنلاین گفت: شورا بنا ندارد برای شهرداری سرپرست انتخاب کند و آقای نجفی پس از انتخاب در جلسه رسمی فردا، چهارشنبه‌، کارش را به‌عنوان سرپرست آغاز می‌کند تا حکم تصدی پست شهرداری به امضای وزارت کشور برسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.