2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
ساعت پخش و تکرار سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا + تعداد قسمت ها

سریال افسانه خورشید و ماه در چند قسمت ساخته شده است و چه ساعت هایی از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود.

دوات آنلاین -سریال افسانه خورشید و ماه یکی از مجموعه های جذاب کره ای است که در سال 2012 ساخته شد و تاکنون چند بار در ایران پخش شده و حالا شبکه تماشا تکرار آن را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه

داستان سریال کره ای سریال افسانه خورشید و ماه درباره یک پادشاه و خانواده اش است که برای حفظ امپراتوری تلاش می کنند و مضمون آن هم به احقاق حق  و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان ها برمی گردد.

 

امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با ۲ گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود که دوست خواهرش، شاهزاده است. وی از پدرش می‌خواهد که آن‌ها را به ازدواج هم در آورد. یئون وو که دختری اشراف زاده می باشد همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند.

 

ملکه مادر و وزیر اعظم (یون) وخاندان یون که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانو اعظم ناکیونگ می‌گویند که را با سم بکشدولی ناکیونگ به دوستش قول داده بود که از او محافظت کند او به یئون وو سم را داد ولی بعد برای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد تا همه فکر کنند او مرده و او را دفن کنند ولی چند ساعت بعد خودش او را از آنجا در آورد ولی او حافظش را از دست داده بود

عکسی از سریال افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه چند قسمت است

این سریال به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جون در کره مخاطبان زیادی را به دست آورد و چندین جایزه برنده شد. این مجموعه در 20 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده اما پیش از این در ایران با کوتاه تر کردن زمان هر قسمت آن در 30 قسمت پخش شده بود.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه تماشا سریال افسانه خورشید و ماه را هر شب ساعت 8 و نیم پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 12 و نیم شب، 8 و نیم صبح و 12 و نیم ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال افسانه خورشید و ماه

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

کیم سو هوآن، هان گا این، جونگ وو ، کیم مین سئو  و کیم یو جونگ  نقش های اصلی این سریال تاریخی کره ای را برعهده دارند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.