2024/09/25
۱۴۰۳ چهارشنبه ۴ مهر
پیشنهادات ما
آیا فصل دوم سریال طوبی ساخته می شود

آیا فصل دوم سریال طوبی ساخته می شود

سریال طوبی بینندگان زیادی داشت که حالا می خواهند بدانند آیا فصل دوم آن ساخته و پخش می شود یا نه؟

دوات آنلاین -سریال طوبی روایتگر داستان زندگی زنی به نام طوبی و اعضای خانواده اش بود که توانست توجه مخاطبان را جلب کند اما آیا فصل دوم این سریال ساخته و پخش می شود؟

سال ها است که دنباله دار شدن سریال های پرمخاطب به رسمی در تلویزیون تبدیل شده است و شاید بهترین نمونه مشابه برای سریال طوبی مجموعه نجلا باشد که بعد از اتمام فصل اول و موفقیت آن فصل های بعدی آن نیز ساخته و پخش شد.

عکسی از سریال طوبی

احتمال ساخت فصل 2 طوبی

سریال طوبی اقتباسی از رمان اربعین طوبی است و شاید به همین دلیل برخی گمان کنند امکان ساخت ادامه این مجموعه وجود نداشته باشد اما بنا به گفته نویسنده این سریال فقط 10 درصد آن از کتاب گرفته شده و مابقی نوشته خود او است بنابراین امکان ساخت فصل دوم وجود دارد.

امین زندگانی که در این مجموعه نقش فخرالدین را بازی مر کد، گفته: اگر توفیق نصیب مان شود و خستگی از تن آقایان حسینی، سلطانی و امیرجهانی در رفته باشد، شاید فصل دوم سریال طوبی ساخته شود و فکر می کنم این سریال ظرفیت فصل دوم را داشته باشد.

 

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.