2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی شبنم قربانی، بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی

بیوگرافی شبنم قربانی، بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی

شبنم قربانی که در سریال طوبی نقش اصلی را بازی کرده است، قبل از این در چه فیلم و سریال هایی حضور داشت؟ با زندگینامه او در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -شبنم قربانی، بازیگر جوانی است که بعد از پشت سر گذاشتن چند تجربه موفق و دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فجر در سریال طوبی نقش طوبی را بازی کرده است. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید.

 

شروع بازیگری شبنم قربانی

شبنم قربانی متولد سال 68 است و بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او اولین بار در سال 97 در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت و نقش طناز را بازی کرد. این سریال که روایتگر داستان زندگی اعضای یک خانواده است بینندگان زیادی داشت و از کارهای تلویزیونی بسیار موفق محسوب می شود.

 

به این ترتیب قربانی در اولین حضور تلویزیونی خود با بازی در نقش مقابل مرحوم حسام محمودی تجربه ای موفق را در کارنامه اش ثبت کرد. او در این مجموعه تاریخی نقش همسر هادی را برعهده داشت که بعد از بازگشت هادی از جنگ تحمیلی و جانباز شدن او با وی ازدواج کرد.

 شبنم قربانی، بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی

فیلم ها و سریال های شبنم قربانی

شبنم قربانی در این سال ها در فیلم ها و سریالی متعددی بازی کرده است. دو سریال ملکه گدایان و آفتاب پرست از کارهای او در نمایش خانگی است و این بازیگر با امین شکاری که در مجموعه ملکه گدایان، فیلمبردار بود، ازدواج کرده است.

 

قربانی علاوه بر این در سریال عشق کوفی که مجموعه تاریخی است بازی کرد. این سریال نیز از جمله کارهای پربیننده تلویزیون بود و او در آن نقش اصلی یعنی نائله را برعهده داشت.

 

شبنم قربانی در سال 98 نیز برای اولین بار در سینما بازی کرد و نامش بر تیتراژ فیلم کویر امروز ثبت شد. فیلم های اولین برف، مرد بازنده، کت چرمی، تمساح خونی، مجنون و سال گربه از دیگر کارهای این بانوی هنرمند است.

 شبنم قربانی، بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی

طوبی در سریال طوبی

سریال طوبی مجموعه ای تاریخی است که داستان آن از دهه 50 آغاز می شود. قربانی در این مجموعه نقش خود طوبی را برعهده دارد. او یکی از سه دختر خانواده ای خوشبخت است که به پدر خود عشق می ورزد و دختری بسیار باهوش و توانا است که درگیر ماجراهای عاشقانه می شود و از سویی زندگی اش در مسیر مبارزه علیه رژیم شاه قرار می گیرد.

 

قربانی این نقش را به خوبی بازی کرده و توانسته توجهات را جلب کند. این بازیگر توانا از آن دست هنرمندانی است که به نظر می رسد از این پس بیشتر و بیشتر او را ببینیم و از وی بشنویم.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.