2024/09/19
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
پیشنهادات ما
سریال بازنده چند قسمت است + خلاصه داستان و روزهای پخش

سریال بازنده چند قسمت است + خلاصه داستان و روزهای پخش

سریال بازنده در چند قسمت ساخته است، داستان آن چیست و چه روزهایی از کجا پخش می شود؟

دوات آنلاین -سریال بازنده مجموعه ای پلیسی و جنایی با داستانی جذاب و پرکشش است که فیلیمو آن را پخش می کند و می توانید هر هفته شاهد قسمت جدید آن باشید.

 

خلاصه داستان سریال بازنده

فیلیمو شات درباره داستان سریال بازنده نوشته: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. آنطور که پیداست ما با سریالی جنایی و رازآلود طرفیم که قرار است یک پلیس، راز این ماجرا را به دست آورد.

عکسی از سریال بازنده

تعداد قسمت های سریال بازنده

بازنده یک مینی سریال است یعنی تعداد قسمت های آن زیاد نیست اما تعداد قسمت ها هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و به محض مشخص شدن در اینجا اعلام می شود. امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است.

 

روزهای پخش

فیلیمو سریال بازنده را از 30 شهریور هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح منتشر می کند و می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال بازنده

بازیگران سریال بازنده

علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و با حضور پیمان قاسمخانی در بازنده بازی کرده اند.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.