2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال امپراطور اشک ها چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال امپراطور اشک ها چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

شبکه تماشا سریال کره ای امپراطور اشک ها را روزانه در 4 نوبت پخش و تکرار می کند. جزییات کامل را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال امپراطور اشک ها، مجموعه کره ای تاریخی است که شبکه تماشا پخش آن را برای اولین بار در جدول برنامه های خود قرار داده است و شما می توانید این سریال تولید سال 2021 را دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال امپراطور اشک ها

داستان سریال امپراطور اشک ها درباره تائجونگ یی بانگ وون سومین پادشاه سلسله چوسان را روایت می کند که چگونه فرزند یک خانواده با دیدگاهی متفاوت و زیادی خواهانه سرنوشت یک خاندان و در ادامه آن یک کشور را تغییر می دهد تا جایی که به پادشاهی می رسد.

عکسی از سریال امپراطور اشک ها

تعداد قسمت های سریال امپراطور اشک ها

این سریال کره ای در شبکه نمایش خانگی در 32 قسمت منتشر شده است اما چون شبکه تماشا زمان هر قمست را با توجه به جدول برنامه های خود تغییر می دهد ممکن است تعداد قسمت های آن نیز تغییر کند.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید سریال امپراطور اشک ها را دنبال کنید باید بدانید شبکه تماشا آن را هر شب ساعت 7 پخش می کند و تکرار این مجموعه کره ای در ساعت های یک بامداد، 7 صبح و یک ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال امپراطور اشک ها

بازیگران سریال امپراطور اشک ها

جو سانگ ووک، جی وون یه، جین هی پارک، یونگ ـ چول کیم، لی کوانگ گی، جونگ تائه وو، لی تائه ری و جونگ هوانگ چوی بازیگران اصلی سریال کره ای امپراطور اشک ها هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.